Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

'' ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ '' ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΟΒΑΤΖΗ ΑΠΟ ΤΟ VIOTIASHOP ( 49η ΕΚΠΟΜΠΗ 31-1-2013 ) !!!


''ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ''
ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΟΒΑΤΖΗ 
ΑΠΟ ΤΟ VIOTIASHOP
49η ΕΚΠΟΜΠΗ 31-1-2013
ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ !!!

ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ;



Ένα εκπληκτικό άρθρο από την Χριστιανική Εστία Λαμίας που πρέπει να διαβαστεί με μεγάλη προσοχή από όλους μας:
Α -  Η ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΜΗ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΤΑΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ.
Το τάμα είναι ιερό θέμα. Μέσα στην Αγία Γραφή έχουμε αναλυτικά τον περί ταμάτων θεολογικό προβληματισμό. Όταν ο άνθρωπος τάζει κάτι στο Θεό, κάνει συμφωνία με το ίδιο το Θεό και αναλαμβάνει δέσμευση να εκπληρώσει το τάμα του, μάλιστα, όπως ακριβώς βγήκε από το στόμα του, εν καιρώ κρίσεως και κινδύνου, και να το τηρήσει το συντομότερο και στο ακέραιο, ή αν δεν προλάβει αυτός, και πεθάνει εν τω μεταξύ, τα παιδιά του με το ίδιο ακριβώς ή κάποιο άλλο ισοδύναμο τρόπο.
Στην Αγ. Γραφή αναφέρονται διάφορα τάματα (Γένεσις κη' 20-22, Δευτερονόμιον κγ' 22-24, Κριταί ια' 30-40, Εκκλησιαστής ε' 4, Πράξεις ιη' 18, κα' 18-24), γι' αυτό καί διατηρήθηκαν καί από τον Χριστιανισμό... Χαρακτηριστικό το τάμα του Ιεφθάε, που έταξε ως Κριτής να θυσιάσει ό,τι πρωτοσυναντήσει στο σπίτι του μετά την νικηφόρα έκβαση της μάχης όπου είχε πάει… Συνάντησε την κόρη του και τη θυσίασε!!!
Εάν λοιπόν ο Θεός τηρήσει την υπόσχεσή του και κάνει καλά το παιδί σου επί παραδείγματι και σύ έχεις υποσχεθεί να πας γονατιστός στην Παναγία της Τήνου και δεν το έχεις κάνει ακόμη, βρίσκεσαι σε παράβαση.
Η αθέτηση λοιπόν του τάματός μας είναι σοβαρό παράπτωμα, από το οποίο δεν μπορεί να μας ξεχρεώσει κανένας άλλος, διότι αποτελεί προσωπική συμφωνία και δέσμευσή μας με τον Θεό. Εγκυμονεί δε κινδύνους και ενίοτε επιτρέπει ο Θεός και ξαναγυρίζουν τα πράγματα στην προτέρα τους κατάσταση, «προς γνώσιν και συμμόρφωσιν»..
Αυτό πάθαμε κι εμείς με το Τάμα του Έθνους. Μας ελευθέρωσε ο Καλός Θεός το 1821 μέχρι το 1830. Μάλιστα δε και με τους απελευθερωτικούς πολέμους του 1912 – 13, αποδόθηκε στο ελληνικό κράτος και η Μακεδονία μας. 100 χρόνια μετά το 1821, δηλ. το 1921, πήραμε και την Μ. Ασία, τη γη της Ιωνίας! Ο Θεός κράτησε το λόγο Του και δεν πήρε πίσω την υπογραφή Του. Εμείς όμως όλα τα άλλα κατά το διαρρεύσαν διάστημα τα σκεφτήκαμε, εκτός από το Τάμα μας. Δεν γυρίσαμε σαν τους 9 λεπρούς πίσω να πούμε το «ευχαριστώ μας» στον Ευεργέτη Χριστό.
Αποτέλεσμα: Γίναμε έθνος αχαρίστων και αρχίσαμε σιγά – σιγά και χάναμε τα κεκτημένα μας: Πρώτα τη Μικρασία, μετά Ίμβρο και Τένεδο, μετά Β. Ήπειρο, μετά την Κύπρο μας και ζούμε τώρα σε απόλυτη εξάρτηση από το ξένο κεφάλαιο και έχουμε εδώ μέσα ξενική κατοχή από τους τοκογλύφους και δανειστές, ξεπουλήσαμε πλέον την εθνική μας κυριαρχία και εδαφική ακεραιότητα και δεχθήκαμε πάλι μια νέα τουρκοκρατία με τα δύο σχεδόν εκατομμύρια των μουσουλμάνων κυρίως λαθρομεταναστών! Ιδού λοιπόν πως χάσαμε ξανά την ελευθερία μας. Κρίμα! Από την αχαριστία μας και την αγνωμοσύνη μας.
Σαν να μη έφτανε αυτό και άλλες συναφείς πληγές ολοκλήρωσαν το πισωγύρισμα στη Νέα Αιχμαλωσία.
Γίναμε ένα έθνος φονιάδων. Ενώ μας ελευθέρωσε ο Χριστός από το παιδομάζωμα, το γενιτσαρισμό και τα χαρέμια, εμείς που χάναμε τότε τα παιδιά μας, τα ελληνόπουλα, τώρα εμείς με τα ίδια μας τα χέρια τα φονεύουμε πραγματοποιώντας 200 – 500 χιλιάδες το χρόνο. Ο Χριστός μας χάρισε τη δυνατότητα να έχουμε δικά μας παιδιά και όχι τουρκόσπορους. Τουλάχιστο εκείνοι δεν σκότωναν τα παιδιά. Τώρα λοιπόν εφόσον δεν θέλουμε ελληνόπουλα, ας έχουμε αλβανόπουλα, πακιστανόπουλα, αφρικανόπουλα… Ω πόσο αχάριστο είναι το έθνος που δεν αγαπάει τα παιδιά! «Άφετε τα παιδία έρχεσθαι προς με και μη κωλύετε αυτά», λέγει ο Κύριος. Και μείς οι αχάριστοι, στο δώρο της ζωής λέμε ΟΧΙ και δεν αφήνουμε τα παιδιά να πάνε στο Χριστό, αλλά τα στέλνουμε στον υπόνομο.
Γίναμε έθνος βλασφήμων. Αντί να λέμε Ευχαριστώ στο Χριστό, διότι μας χιλιοευεργέτησε, εμείς τον υβρίζουμε. Πρώτον μέν με τις πράξεις μας και ύστερα με τις λέξεις μας. Μας γέμισε με έμφυτα κληρονομικά χαρίσματα, μας έστειλε εδώ τους πρωτοκορυφαίους αποστόλους Του, μας έδωσε θεία δωρήματα χριστιανικής σοφίας και πατερικής αγιότητος, το Ευαγγέλιό Του στη γλώσσα μας… Ποίο άλλο κράτος – έθνος – γένος έχει λάβει τόσα πολλά ουράνια χαρίσματα; Κι εμείς για το «ευχαριστώ» λέμε τις χειρότερες βρισιές στην καθημερινή μας ζωή. Χτίζουμε τα σπίτια μας, μεγαλώνουμε τα παιδιά μας, εκπαιδεύουμε το στρατό μας, οργώνουμε τη γη μας με βλαστήμιες. Είχαμε πάνω από το κεφάλι μας τους τούρκους και κινδυνεύαμε από το χατζάρι του μαρτυρίου για την πίστη μας και τον εξισλαμισμό και μας ελευθέρωσε ο Κύριος, για να επικαλούμαστε «εν πνεύματι αγίω Κύριον Ιησούν» και μεις τον υβρίζουμε! Είμαστε ανάξιοι!
Γίναμε έθνος ασεβών με την έλλειψη του εκκλησιασμού. Επί τουρκοκρατίας ήταν πολύ δύσκολο να εκκλησιασθούμε, να χτίσουμε εκκλησιές, έπρεπε μέσα σε 40 μέρες να είχαμε τελειώσει, τις φτιάχναμε χαμηλοτάβανες, γιατί έμπαιναν έφιπποι μέσα οι οθωμανοί… Επίσης και ο αθεϊστικός μαρξισμός που ενέσκηψε στον εικοστό αιώνα στην πατρίδα μας κι αυτός δεν αγαπούσε τους ναούς και τους αγίους, του «ξεμάτιαζε» και τους πυροβολούσε, σκότωνε και κρέμαγε ιερείς. Τι έπρεπε εμείς λοιπόν να κάνουμε αφότου μας ελευθέρωσε ο Χριστός κι από τους δύο εχθρούς; Να μη λείπουμε από την εκκλησία, να μη χάνουμε εκκλησιασμό και θεία λατρεία! Το κάνουμε;. Δυστυχώς όχι!
Στους εκατό ορθοδόξους οι τρείς εκκλησιάζονται. Κάποιοι άλλοι έγιναν αιρετικοί. Το κράτος υπεβίβασε τη Μητέρα και τροφό Εκκλησία ωσάν να είναι ένα από τα άλλα θρησκεύματα… Μόνοι μας βγάλαμε τα μάτια μας με τα χέρια μας. Έτσι επέτρεψε ο Δίκαιος Θεός και εισέβαλαν εδώ μέσα πλήθος αλλογενών και αλλοθρήσκων, που ζητούνε τεμένη και τζαμιά. Θα βλέπουμε λοιπόν στο μέλλον μιναρέδες να υψώνονται στον γαλανό ελληνικό ουρανό και θα προσεύχονται μπρούμυτα στις πλατείες, θα αυτομαστιγώνονται στις γειτονιές, οι οπαδοί του Ισλάμ, θα ευλογεί ο μουφτής τα κοτόπουλα που θα πωλούνται στις υπεραγορές… κι εμείς θα κοιτάμε θλιμμένοι από μακριά την επέκταση ξανά της νέας οθωμανικής αυτοκρατορίας.
Δεν πάμε λοιπόν Εκκλησία την Κυριακή; Τέρμα και η Κυριακή και με νόμο! Επιστροφή στην προ του ΠατροΚοσμά εποχή, στην οποία ίσχυε η αργία του εβραϊκού Σαββάτου.
Γίναμε έθνος αμελών. Στην Τουρκοκρατία τέλος, είχαμε τα κρυφά σχολειά και κρυφό πόθο και καϋμό, να μάθουν τα σκλαβόπουλα – ελληνόπουλα «γράμματα σπουδάγματα του Θεού τα πράγματα». Οι Έλληνες τότε με κίνδυνο της ζωής τους έστελναν τα βλαστάρια τους τη νύχτα με το φως του φεγγαριού στα μοναστήρια, στα ξωκκλήσια και στους καλογέρους να μάθουν τα ελληνικά και την πίστη των πατέρων τους. Μετά μάζευαν λεφτά για να χτίσουν ελληνικά σχολεία. Όπως έλεγε ο άγιος Κοσμάς.
Σήμερα γκρεμίζουμε τα σχολεία! Πως; Με την κατάργηση της ελληνικής γλώσσας, με την αλλοίωση των θρησκευτικών , με τον εξοβελισμό των ιερέων από τα σχολεία, με τον εξοστρακισμό των θρησκευτικών περιοδικών μας. Μα δεν τα κάνουμε εμείς, θα πουν μερικοί…. Όχι εμείς τα κάνουμε, διότι δεν εκκλησιάζουμε τα παιδιά μας, φροντίζουμε να τα στέλνουμε όπου αλλού κι όχι στο κατηχητικό, ειρωνευόμαστε τους ιερείς και ιεροκατηγορούμεκαι κυρίως δεν διαμαρτυρόμαστε. Τρείς φορές μόνο κοινωνάμε τα νεοφώτιστα ελληνόπουλα και μετά αν τα πάει κάποια γιαγιά για να τα μεταλάβει. Αυτό λοιπόν που επιλέγουμε άτυπα στην κοινωνική μας ζωή και καθημερινή μας συμπεριφορά έρχεται μετά και μας επιβάλλεται δια νόμου και δια των πραγμάτων αντικειμενικά, θεσμικά και γενικά.
Β - ΦΤΑΙΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ Η ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΑ ΜΑΣ
Η ιστορία επαναλαμβάνεται. Όπως παλιά ο αρχαίος Ισραήλ, όταν παρέβαινε το θέλημα του Θεού και ερωτοτροπούσε με ειδωλολατρικούς ψευδοθεούς του περιβάλλοντός του, επέτρεπε ο Θεός και:
επενέβαιναν οι γειτονικοί βάρβαροι και ακάθαρτοι λαοί και ταπείνωναν τον παραβάτη λαό τόσο, όσο να ταπεινωθεί και να καταφύγει και πάλι στον Θεό των πατέρων του με μετάνοια.
ανέβαιναν στην εξουσία άνθρωποι ακατάλληλοι, ανίκανοι και ξεδιάντροποι, χωρίς πίστη στο Θεό, φόβο και Κυρίου και ντροπή, ξεδιάντροποι, άδικοι και καταχραστές.
η αποτελεσματικότητα των έργων αναστελλόταν και οι προσπάθειες αυτού του λαού δεν ευθυδρομούσαν και δεν καρποφορούσαν. Οι κόποι του δεν τελεσφορούσαν, διότι τα έργα του ήταν ειργασμένα παράνομα.
Επειδή λοιπόν εμείς λοιπόν λατρέψαμε στις μέρες μας ψευδείς θεότητες, όπως:
Την Ευρώπη και τις επιδοτήσεις
Το νέο νόμισμα και την ευρωπαϊκή νοοτροπία
Το χρηματιστήριο και τα δάνεια
Την φοροδιαφυγή και την απιστία
Τον παπισμό, τον οικουμενισμό και την πανθρησκεία
Τώρα ό,τι χάνουμε και το στερούμαστε είναι ακριβώς αυτό που αγαπήσαμε και το θεοποιήσαμε. Ό,τι παράνομα αποκτήσαμε: πλούτη και θέσεις, τώρα όλοι το ρισκάρουμε. Μάλιστα μέρα με τη μέρα λιγοστεύει η δυνατότητα για αμαρτωλή ζωή. Για απλή ζωή πλέον. Προσπαθούμε απλά και με το ζόρι να επιβιώσουμε. Είναι δυνατόν να αυτοκτονούν άνθρωποι ένεκα πτωχείας; Αλήθεια πόσοι αυτοκτόνησαν στην κατοχή των Γερμανών; Πέθαιναν, αλλά δεν αυτοκτονούσαν. Δηλαδή χάσαμε τον προσανατολισμό μας και δώσαμε προτεραιότητα σε θέματα που δεν εγκρίνει ο Θεός.
Φταίει όμως και κάτι άλλο:
Η επιπολαιότητά μας ως λαού με την προχειρότητα στα έργα του
Ο θρίαμβος του ατομικού συμφέροντος σε βάρος του κοινού
Η διαρκής υποτίμηση της Ορθοδοξίας και της ηθικής
Ο αδιάκριτος διαχωρισμός προσωπικής ζωής και πολιτικής δραστηριότητος
Η υποβάθμιση της δραστικής διαδόσεως και ενεργείας του θείου λόγου
Τέλος πίσω από όλα σχεδόν τα παραπάνω είναι το οργανωμένο σχέδιο της Νέας Τάξης πραγμάτων:
για να γίνει η Ελλάδα ένα φτωχό κράτος
για να γίνει η Ελλάδα ένα άθρησκο κράτος
για να γίνει η Ελλάδα ένα αλλοιωμένο με μετανάστες κράτος
για να γίνει η Ελλάδα ένα φακελλωμένο κράτος
για να γίνει η Ελλάδα ένα μη κράτος, ένα άθλιο δηλαδή προτεκτοράτο.
Συνεπώς ιδού τι πρέπει να κάνουμε:
Σήμερα τα πράγματα έφθασαν σε πολύ άσχημο σημείο. Για πολλούς και ποικίλους λόγους βρεθήκαμε στο μάτι του κυκλώνα. Η κατάσταση διαγράφεται απελπιστική και τραγική στα αποτελέσματά της.
Εκείνο που χρειάζεται είναι καθαρό μυαλό, όχι τόσο για μια διαπίστωση και περιγραφή της κατάστασης, αλλά κυρίως για τα αίτια που μας οδήγησαν σ΄ αυτή και πιο πολύ για το «τι δέον γενέσθαι».
Το μυαλό είναι το μάτι της ψυχής. Είναι το φως στον άνθρωπο. Αν το φως φωτίσει και δει καλά, τότε ο άνθρωπος δεν σκοντάφτει, διαφορετικά πέφτει και τσακίζεται. Αν μπερδευτούμε ακόμη περισσότερο, και σκοτωμοί μπορεί να γίνουν εξαιτίας της κρίσεως.
Τα θέματα της κρίσεως ούτε και οικονομολόγοι δεν μπορούν να τα λύσουν και να βγάλουν άκρη. Πολλοί σκόπιμα δημιουργούν σύγχυση εντός και εκτός Ελλάδος. Ακούγονται οι πιο αντικρουόμενες απόψεις.
Βασικό μας καθήκον είναι να βρούμε το δρόμο μας και τον προσανατολισμό μας. Χρειαζόμαστε λοιπόν χάρτη και πυξίδα. Αυτό είναι το Ευαγγέλιο και ο λόγος του Θεού.
Η κρίση πρωτίστως είναι πνευματική και ηθική. Από κεί πρέπει να ξεκινήσουμε. Όλα τα προβλήματα έχουν πνευματική αιτία και πνευματική θεραπεία. Η ρίζα του κακού βρίσκεται στην αμαρτία και η αμαρτία στην καρδιά του ανθρώπου. Για να αλλάξει ο κόσμος πρέπει να μη δικαιολογούμε τα λάθη μας και να αλλάξουμε σαν άνθρωποι.

Η ΠΡΟΙΚΑ ΤΩΝ ΗΜΙΩΝ !!!



Η διεθνής πολιτική αποτελεί ένα πεδίο ανταγωνισμού, συνεργασίας και σύγκρουσης, ευκαιριών. Στις κρίσεις αντιπαρατίθενται η αποφασιστικότητα δύο ή περισσότερων πλευρών. Ως κρίση ορίζεται «μία σημαντική μεταβολή σε ποσοτικό, ποιοτικό ή σε επίπεδο έντασης των αλληλεπιδράσεων μεταξύ κρατών». Ουσιαστικά συνιστά μία νέα εισροή δεδομένων στο πλαίσιο διμερών ή πολυμερών σχέσεων. Το 1996 η χώρα αντιμετώπισε τον Τουρκικό αναθεωρητισμό, αποπειράθηκε αποσπασματικά να τον αντιμετωπίσει αλλά η ηγεσία της λύγισε. 
Ελληνικό έδαφος κατέστη γκρίζα ζώνη με αποτέλεσμα τον ακρωτηριασμό της χώρας. Το σκελετό αυτό αποκρύπτει επιμελώς στο περίφημο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Οι προσεγγίσεις για την κατάληξη της κρίσης διαφέρουν. Οι υπέρμαχοι της λογικής της ειρήνης με κάθε θυσία θεωρούν ότι το κέρδος ήταν η μη σύγκρουση με την Τουρκία, η αποφυγή του πολέμου. Η αντίθετη άποψη θεωρεί ότι η Ελλάδα υπέστη μία σημαντική πολιτικο-στρατιωτική και διπλωματική ήττα.

Η ψύχραιμη, ρεαλιστική και σκληρή άποψη ενός διεθνολόγου – μη πολιτικού δεν μπορεί παρά να θεωρεί την κρίση των Ιμίων ως μια εθνική ήττα για μία σειρά από μη αμφισβητήσιμους λόγους.

Πρώτον, η Ελλάδα εξήλθε της κρίσης έχοντας καταγράψει απώλεια κυριαρχίας επί εθνικού εδάφους. Εκτοτε, στη διεθνή βιβλιογραφία τα Ίμια αναφέρονται ως «αμφισβητούμενη περιοχή» (disputed area).

Δεύτερον, η χώρα επλήγη σε επίπεδο διεθνούς κύρους, αφού η ηγεσία της κατέδειξε εμφανή αδυναμία να διαχειριστεί την κρίση με τρόπο που να προστατεύσει στοιχειωδώς ζωτικά εθνικά συμφέροντα. Λίγους μήνες μετά την κρίση ως μεταπτυχιακός φοιτητής στη Βρετανία στο Τμήμα Διεθνών Σχέσεων και Στρατηγικών Σπουδών του Λάνκαστερ δέχθηκα μία λογική όσο και καυστική παρατήρηση από έναν καθηγητή μου. Μου θύμισε ότι μόνο η ήττα σε μία πολεμική σύγκρουση δικαιολογεί απώλεια εθνικού εδάφους. Ότι η Βρετανία υπερασπίστηκε επιτυχώς κυριαρχικά της δικαιώματα στα μακρινά Φώκλαντ διεξάγοντας έναν πόλεμο. «Προφανώς για να μην πολεμήσετε για τα Ίμια δεν είχατε δίκιο» μου υπογράμμισε. Για έναν Βρετανό, θιασώτη του εθνικού συμφέροντος, που δεν φοβάται να ψελλίσει τις λέξεις πατρίδα και πατριωτισμό, από φόβο μήπως τον χαρακτηρίσουν ακροδεξιό, έναν Βρετανό που εννοιολογικά αντιλαμβάνεται το διεθνές περιβάλλον με όρους εθνικού συμφέροντος, η διαχείριση της κρίσης συνιστούσε μία ελληνική τραγωδία.

Τρίτον, η χώρα απώλεσε τρία άξια παλικάρια της – Έκτορας Γιαλοψός Χριστόφορος Καραθανάσης Παναγιώτης Βλαχάκος – τους οποίους η ηγεσία της χώρας αρνήθηκε αρχικά να τιμήσει ως ήρωες, αφού ο συμβολισμός της απώλειας τους έφερνε δυσάρεστες μνήμες. Μάλιστα έγινε απόπειρα σπίλωσης της μνήμης των δύο και απόδοσης της πτώσης του ελικοπτέρου σε vertigo που έπαθαν οι δύο πιλότοι. Η γραμμή άμυνας των Κ. Σημίτη και Θ. Πάγκαλου θεμελιώθηκε στην καταδίκη των επικριτών τους ως ακραίων εθνικιστών. Η επιχειρηματολογία τους ήταν έωλη και εγκαινίασε μία εθνική αντιπαράθεση μεταξύ της «λογικής» και της «ακρότητας». Σημειολογικά αποτελούσε τη Λυδία Λίθο του φοβικού συνδρόμου που διακατέχει έκτοτε τις ηγεσίες της χώρας, της εξωτερίκευσης του ερασιτεχνισμού στη διαχείριση εθνικών θεμάτων, της πεισματικής άρνησης της αριστεράς να αναγνωρίσει την εθνο-κεντρική χωροταξία του διεθνούς γίγνεσθαι και τον ανούσιο όσο και επικίνδυνο μαξιμαλισμό της ακροδεξιάς.

Τέταρτον, η ελληνική ηγεσία παραβίασε έναν κανόνα που διδάσκεται σε όλα τα τμήματα στρατηγικών σπουδών ανά τον κόσμο. Ότι η πολιτική ηγεσία δεν επιρρίπτει τις ευθύνες μίας εθνικής αποτυχίας στη στρατιωτική ηγεσία. Ακόμα και σε περίπτωση επιχειρησιακής αδυναμίας προστατεύει το κύρος των Ενόπλων Δυνάμεων. Είναι χαρακτηριστικό ότι η Τουρκική ηγεσία μετά την κρίση δήλωσε εμφατικά ότι «οι Τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις δεν θα μπορούσαν να εξέλθουν ηττημένες ηθικά από την κρίση». Αν οι ισχυρισμοί περί αδυναμίας ή απροθυμίας των στρατιωτικών να εκτελέσουν εντολές της πολιτικής ηγεσίας ευσταθούν, τότε η στρατιωτική ηγεσία της χώρας θα έπρεπε να είχε οδηγηθεί στη στρατιωτική δικαιοσύνη.

Πέμπτον, οι κρίσεις προσέφεραν στην Τουρκία δυσανάλογα από τα προσδοκώμενα οφέλη. Το Νοέμβριο του 2002 ο στρατηγός Εβρέν είχε δηλώσει στο CNN Turk: Το ’74 πήραμε πιο πολλά εδάφη απ’ ό,τι σχεδιάζαμε! (ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 21/11/2002). Όλα αυτά συντελούνται από την έλλειψη αυτοπεποίθησης της ελληνικής πλευράς, το φόβο ανάληψης ρίσκου, εγγενές ποιοτικό χαρακτηριστικό οιασδήποτε δράσης.

Η προίκα των Ιμίων είναι η εθνική μας ηττοπάθεια, η κατάρρευση σε συνθήκες πολιτικο-στρατιωτικής πίεσης, ο ερασιτεχνισμός, η ανούσια ομφαλοσκόπηση, η αποποίηση ευθυνών, πράξη πολιτικά άνανδρη και συνταγματικά ανήθικη. Οι μικροί ηγέτες προκαλούν μεγάλες απώλειες, οι μεγάλοι μικρές ή μεγάλες νίκες. Ας τους θυμόμαστε και τους δύο.

Γιώργος Βοσκόπουλος, επ. Καθηγητής – Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΚΑΙ Η ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ !!!


Κατά τον σοφώτατο Μ. Βασίλειο η πρώτη επταετία της ζωής του ανθρώπου είναι ιδιαίτερα σημαντική για την κατοπινή του πορεία από την αγωγή που λαμβάνει. Κατά τον θείο Χρυσόστομο η αγωγή των τέκνων δεν θα πρέπει να εξαντλείται στη εκμάθηση γραμμάτων και τεχνών αλλά στο στολισμό της φιλάρετης ψυχής με τη θεοσέβεια. Αυτό επιμένει θα κατορθωθεί όσο η ψυχή είναι εύπλαστη και μπορεί να διαμορφωθεί και εμπνευστεί κατάλληλα.
Ιδιαίτερη προσοχή δίνει ο ίδιος πατέρας στη γλώσσα, διότι το παιδί από μικρό πρέπει να μάθει να λέει λόγια αληθινά, σεμνά, αγνά και ωραία, και κατά τον Απόστολο Παύλο που τον υπεραγαπούσε και όχι υβριστικά, χλευαστικά, βλάσφημα και αισχρά.
Προσοχή δίνει και στην ακοή ο ιερός Χρυσόστομος. Επιμένει στην πρόθυμη και προσεκτική ακρόαση θείων λόγων και μάλιστα στο ναό με τη συμμετοχή τους στη θεία λατρεία.
Επίσης συστήνει τη φυσική άσκηση του σώματος που οδηγεί στην αρετή. Η άσκηση είναι άθληση που συντελεί στην εγρήγορση.
Ακόμη ο θυμός των μεγάλων στα λάθη των νέων συνήθως δεν βοηθά. Ο Γρηγόριος ο Θεολόγος υποστηρίζει τεκμηριωμένα ότι η υποχωρητικότητα με λογική μπορεί να βοηθήσει περισσότερο έναντι του υπέρμετρου θυμού. Ο ίδιος άγιος στιγματίζει φοβερά τον δαιμονικό θυμό και λέγει πως ο θυμός ξεστομιζει λόγια που πληγώνουν, οι πληγές δημιουργούν τραύματα και τα τραύματα θανατώνουν.
Επίσης ο Μ. Βασίλειος κατακεραυνώνει τα ακόλαστα θεάματα που εξάπτουν τη φαντασία σε ασέλγειες και τα πορνικά άσματα, που χαρίζουν ασχημοσύνη στις ψυχές.
Κατά τον ιερό Χρυσόστομο η νηστεία, ο εκκλησιασμός και η προσευχή ισχυροποιούν πνευματικά τον νέο. Το μέτρο είναι πολύ βασικό για τη ζωή του νέου. Γράφει λοιπόν και πάλι ο ιερός Χρυσόστομος: Απόλαυσε λουτρά, γευμάτισε, πιες με συμμετρία κρασί, φάε και κρέας, κανείς δεν σε εμποδίζει, από όλα δοκίμασε, μόνο απομακρύνσου από την αμαρτία!
Ο Μ. Βασίλειος ομολογεί ο ίδιος πως ιδιαίτερα σημαντική ήταν η αγωγή που έλαβε περί της εννοίας του Θεού από τη μητέρα του Εμμέλεια και τη γιαγιά του Μακρίνα. Ο ίδιος θεωρεί την κλασσική παιδεία χρήσιμη για την είσοδο στην αληθινή σοφία του ευαγγελίου με τον περίφημο λόγο του προς τους νέους.
Ο Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος μακαρίζει τους γονείς του για την ανατροφή του και ιδιαίτερα την αγία μητέρα του Νόννα. Δίνει λοιπόν μια ωραία εικόνα για τον σημαντικό ρόλο του καλού παραδείγματος των γονέων. Γράφει: Αν βαδίζουν λοξά τα παιδιά των καβουριών, είναι γιατί πήραν παράδειγμα το βάδισμα της μητέρας τους.
Είναι γνωστή η σοφή ρήση πως όποιος είναι αληθινά σοφός λέει στη ζωή του πολλές φορές: «δεν ξέρω».
Είναι ανάγκη να αναπτυχθεί το πνεύμα της θυσίας και προσφοράς με το βιωμένο παράδειγμα των μεγάλων, με τους καρπούς του καθαρού εαυτού τους και του πνευματικού τους βίου. Επιβάλλεται όλοι να ασχοληθούμε περισσότερο με τα παιδιά και τους νέους. Οι νέοι θα βοηθηθούν αποκτώντας ηθικά εφόδια, υγιή πρότυπα που θα καλλιεργούν την προσωπικότητα και τον χαρακτήρα τους και θα δημιουργούν υγιείς, ιερές και ωραίες σχέσεις με τους γονείς, με τους δασκάλους, με τους συμμαθητές τους και τους φίλους τους.
Η μνήμη των αγίων τριών Ιεραρχών, Ιωάννου του Χρυσοστόμου, Βασιλείου του Μεγάλου και Γρηγορίου του Θεολόγου, ας είναι για όλους μας αφυπνιστική, ανανεωτική και μεταμορφωτική.

ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ !!! Η ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ '' ΜΝΗΜΗΣ '' ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΗ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΣΤΑΘΗ ΜΑΝΤΑΛΟΖΗ !!!


ΣΥΛΛΟΓΟΣ  ΠΑΛΑΙΜΑΧΩΝ  ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ  & ΦΙΛΩΝ  ΙΩΝΙΚΟΥ 
 ΑΣΤΕΡΑ  ΘΗΒΩΝ

Θήβα   Εφέσου 10  Τ.Κ. 32200                       Δευτέρα 28 Ιανουαρίου  2013         
Τηλ. 6973466592                                             

                                                             ΔΕΛΤΙΟ   ΤΥΠΟΥ 

Πραγματοποιήθηκε μέσα σέ κλίμα συγκίνησης καί νοσταλγίας γιά 
τήν ρομαντική καί αθώα εποχή τού Ελληνικού Ποδοσφαίρου η 
Ποδοσφαιρική Εκδήλωση Μνήμης τού '' Αίλουρου '' Διεθνή 
Τερματοφύλακα τού ΕΘΝΙΚΟΥ  Ο.Φ.Π.Φ. καί Προπονητή τού 
Συλλόγου μας Αείμνηστου  ΣTAΘΗ ΜΑΝΤΑΛΟΖΗ  μέ τήν συμμετοχή 
τών μελών τού Συλλόγου μας καί τού Συλλόγου τών Παλαιμάχων 
Ποδοσφαιριστών τού ΕΘΝΙΚΟΥ  Ο.Φ.Π.Φ. πού Αρχηγό τής 
αποστολής τους είχαν τόν '' ΕΘΝΙΚΑΡΑ '' κ. Μαντζουράνη Γιάννη .

Στό Δημοτικό Γήπεδο Νεοχωρακίου αγωνίστηκαν οί Ποδοσφαιρικές 

Ομάδες τών Παλαιμάχων τού ΙΩΝΙΚΟΥ ΑΣΤΕΡΑ ΘΗΒΩΝ καί 
τού ΕΘΝΙΚΟΥ Ο.Φ.Π.Φ. στή Μνήμη τού ΣΤΑΘΗ ΜΑΝΤΑΛΟΖΗ , 
αφού τό Δημοτικό Στάδιο Θήβας ήταν ακατάλληλο γιά χρήση 
λόγω τών βροχοπτώσεων τών τελευταίων ημερών . 
Γιά τήν ιστορία νικήτρια ήταν η Ομάδα τού ΙΩΝΙΚΟΥ ΑΣΤΕΡΑ ΘΗΒΩΝ
 μέ 4 - 2 .
Πρό τής έναρξης τού αγώνα αντάλαξαν αναμνηστικά Λάβαρα 
οι Αρχηγοί τών ομάδων , καί μέΔιαιτητικό τρίο τούς κ.κ. Νίκα Λ.
 , Μεγαρίτη Γ. , Φωτιάδη Α. άρχισε  ο Αγώνας ο οποίος παρουσίασε
 ομορφο θεαματικό ποδόσφαιρο καί πολλά Γκόλ .
Τά Γκόλ τού Αγώνα :
Στό 34' ο Λυμπερίου Κ. μέ πλασέ έκανε τό 1 - 0 , καί στό 46' 
ο Σο'ι'λέδης Αν. μέ κοντινό σούτ έκανε τό 2 - 0 . Μείωσε γιά τόν
 ΕΘΝΙΚΟ Σ.Φ.Π.Φ. σέ 2 - 1 στό 49' μέ υπέροχη εκτέλεση φάουλ
 οΛαμπρινός Π. , ενώ στό 54' ο ιδιος παίκτης αστόχησε σέ εκτέλεση 
πέναλτι στέλνοντας τήν μπάλλα άουτ χάνοντας τήν ευκαιρία νά
ισοφαρίσει τόν Αγώνα  .
Στό 63' ο Τσιώλης Π. μέ σούτ μέσα από τήν μικρή περιοχή έκανε 
τό 3 - 1 γιά τόν ΙΩΝΙΚΟ ΑΣΤΕΡΑ ΘΗΒΩΝ , καί στό 66' ο Σο'ι'λέδης Αν. 
μέ σούτ έκανε τό 4 - 1 .
Μείωσε σέ 4 - 2 ο Λαμπρινός Π. στό 74' μετά από μετωπική επέλαση
 καί άψογο σούτ .
Συνθέσεις Ομάδων :
ΙΩΝΙΚΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ ΘΗΒΩΝ : ( Προπονητής : Σο'ι'λέδης Σωτήρης ) 
 Σο'ι'λέδης Ν. , Κέντζης Γ. , Σοβατζής Δ. , Πανταζής Τ. , Κουτρουμάνος Β. ,
 Ραχούτης Χ. , Τσιώλης Π. , Μπαλωμένος Ν. , Χατζηφωτίου Γ. , 
Σο'ι'λέδης Λ. , Σο'ι'΄λέδης Αλ . ........Σο'ι'λέδης Αν., Καρασάβας Γ. , 
Λυμπερίου Κ., Μεγαρίτης Λ. , Λαζαρίδης Δ. , Δαγδελένης Λ. , Τσιώλης , 
Κατσιφής Π. .
ΕΘΝΙΚΟΣ Σ.Φ.Π.Φ. : ( Προπονητής : Ζερβουδάκης Πέτρος )  Μανταλόζης Θ. 
, Κατσικογιάννης Π.,Κατσικογιάννης Γ. , Ρασιδάκης Σ. , Μουτάφης Δ. ,
 Σταματάκης Χ. , 
Μουκέας Γ. , Γεωργάρας Δ. , Λαμπρινός Π. , Αντωνόπουλος Γ. ,
 Ελευθεριάδης Τ. 

*  Αρχηγός τής αποστολής τού Ιστορικού ΕΘΝΙΚΟΥ Ο.Φ.Π.Φ.
ήταν ο '' ΕΘΝΙΚΑΡΑΣ ''  κ. Μαντζουράνης Γιάννης , ενώ συνόδευσε
 τήν αποστολή καί ο πρώην Πρόεδρος τής Πειραιώτικης Ομάδας
 κ. Κωτσόπουλος Σπύρος .
*  Τίμησαν μέ τήν παρουσία τους τόν Ιστορικό Αγώνα Μνήμης τού
 ΣΤΑΘΗ ΜΑΝΤΑΛΟΖΗ  οι Παλαίμαχοι Ασσοι τού ΑΟ Η ΘΗΒΑ κ.κ.
Σταμέλος Αρης καί Φούκας Βαγγέλης .
*  Παρευρέθηκαν στό γήπεδο Νεοχωρακίου καί στή συνέχεια
στό Μεζεδοπωλείο '' Η ΣΜΥΡΝΗ '' καί κάλυψαν Δημοσιογραφικά 
τήν Ποδοσφαιρική Εκδήλωση τά Μ.Μ.Ε :
VIOTIASHOP , THIVASPOR , THIVAGR , VIOTIKI BALA , ΒΟΙΩΤΙΚΟ
 ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ , ΘΗΒΑALARM , MMESOV , ΤΟ BLOOG 
 ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΜΑΧΩΝ  ΙΩΝΙΚΟΥ ΑΣΤΕΡΑ , STAR TY , NEA TΗΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ .

Στή συνέχεια στήν Κεντρική Πλατεία τού Προσφυγικού Συνοικισμού
 τής Θήβας στό Παραδοσιακό Μεζεδοπωλείο '' Η ΣΜΥΡΝΗ ''
 ιδιοκτησίας τού Παλαίμαχου Ποδοσφαιριστή τού ΙΩΝΙΚΟΥ ΑΣΤΕΡΑ 
ΘΗΒΩΝ  κ. Γιώργου Χατζηφωτίου παρατέθηκε Δεξίωση πρός 
τιμήν τής Ιστορικής Πειραϊκής Ομάδας τού ΕΘΝΙΚΟΥ Ο.Φ.Π.Φ. , 
μέ  ποικιλία παραδοσιακών μεζέδων , εδεσμάτων  ,  αγνό βαρελίσιο 
κρασί καί γλυκίσματα Μικρασιατικής Κουζίνας μιάς άλλης 
νοσταλγικής εποχής πού πηγάζει από τίς Αλύτρωτες Πατρίδες
 τής Μικράς Ασίας .

Μέ συντονιστή τόν Γενικό Γραμματέα τού Συλλόγου τών

 Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών  τού ΙΩΝΙΚΟΥ ΑΣΤΕΡΑ ΘΗΒΩΝ ,
 Δημοσιογράφο κ. Σοβατζή Δημήτρη κρατήθηκε ενός λεπτού 
σιγή στήν Μνήμη τών πρόσφατα Αδικοχαμένων Παλαιμάχων
 τού ΕΘΝΙΚΟΥ Ο.Φ.Π.Φ. Αρδίζογλου Κώστα καί τού ΙΩΝΙΚΟΥ 
ΑΣΤΕΡΑ ΘΗΒΩΝ  Καραμπετιάν Γρηγόρη  , αλλά καί στή Μνήμη 
τού Τιμώμενου Αειμνήστου   τής Εκδήλωσης τού  ΣΤΑΘΗ ΜΑΝΤΑΛΟΖΗ  , 
 Τιμητικές Απονομές στή συνέχεια δημιούργησαν συγκινητική 
ατμόσφαιρα  στό κατάμεστο Μεζεδοπωλείο '' Η ΣΜΥΡΝΗ '' : 

Τιμήθηκε μέ Αναμνηστική Πλακέτα από τόν Σύλλογο Παλαιμάχων
 Ποδοσφαιριστών τού ΕΘΝΙΚΟΥ Ο.Φ.Π.Φ. ο Παλαίμαχος
 Ποδοσφαιριστής τού ΙΩΝΙΚΟΥ ΑΣΤΕΡΑ ΘΗΒΩΝ , καί πρώην
 Δήμαρχος Θηβαίων κ. Σβίγγος Νίκος , γιά τήν προσφορά του 
στόν Αθλητισμό τής Βοιωτίας . ( Τήν απονομή εκανε ο Παλαίμαχος
 Ποδοσφαιριστής τού ΕΘΝΙΚΟΥ Ο.Φ.Π.Φ. αλλά καί τού 
ΠΑΝΑΘΗΝΑ'Ι'ΚΟΥ κ. Ελευθεριάδης Τάκης ) .
Τιμήθηκε μέ Αναμνηστική Πλακέτα από τόν Σύλλογο Παλαιμάχων 
Ποδοσφαιριστών τού ΕΘΝΙΚΟΥ Ο.Φ.Π.Φ., ο Σύλλογος Παλαιμάχων 
Ποδοσφαιριστών καί Φίλων τού ΙΩΝΙΚΟΥ ΑΣΤΕΡΑ ΘΗΒΩΝ ,
 γιά τήν προσφορά του στό Ποδόσφαιρο τής Βοιωτίας . 
( Τήν απονομή έκανε ο πρώην Πρόεδρος τού ΕΘΝΙΚΟΥ Ο.Φ.Π.Φ
κ. Κωτσόπουλος Σπύρος , καί παρέλαβε τήν πλακέτα ο Παλαίμαχος 
Ποδοσφαιριστής κ. Κατσιφής Παναγιώτης ) .
Τιμήθηκε μέ Αναμνηστική Πλακέτα από τόν Σύλλογο Παλαιμάχων
 Ποδοσφαιριστών καί Φίλων τού ΙΩΝΙΚΟΥ ΑΣΤΕΡΑ ΘΗΒΩΝ 
ο ΕΘΝΙΚΟΣ Ο.Φ.Π.Φ. γιά τήν Μέγιστη Προσφορά του στό Ελληνικό 
Ποδόσφαιρο . ( Τήν απονομή έκανε ο Αντιπρόεδρος , καί Αρχηγός 
στόν Αγώνα τού Συλλόγου Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών καί Φίλων 
τού ΙΩΝΙΚΟΥ ΑΣΤΕΡΑ ΘΗΒΩΝκ. Κέντζης Γιάννης , καί παρέλαβε
 ο Παλαίμαχος Ποδοσφαιριστής Κατσικογιάννης Παναγιώτης ) .
Καί ήρθε η Μεγάλη Στιγμή !!! :
Τιμήθηκε μέ Αναμνηστική Πλακέτα μετά θάνατον , από τόν
 Σύλλογο Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών καί Φίλων τού ΙΩΝΙΚΟΥ 
ΑΣΤΕΡΑ ΘΗΒΩΝ ο Μεγάλος Διεθνής Τερματοφύλακας τού
 ΕΘΝΙΚΟΥ Ο.Φ.Π.Φ. , καί Προπονητής τού ΙΩΝΙΚΟΥ ΑΣΤΕΡΑ ΘΗΒΩΝ
 ,  ΣΤΑΘΗΣ ΜΑΝΤΑΛΟΖΗΣ  , γιά τήν μεγάλη του προσφορά 
στό Ελληνικό Ποδόσφαιρο !!! ( Τήν απονομή στόν υιό  του
 κ. Μανταλόζη Θεόδωρο , έκανε ο Προπονητής τής ομάδας τών 
Παλαιμάχων τού ΙΩΝΙΚΟΥ ΑΣΤΕΡΑ ΘΗΒΩΝ , καί παίκτης τού 
Αειμνήστου ΣΤΑΘΗ ΜΑΝΤΑΛΟΖΗ  στά νεανικά του χρόνια 
μέ τήν φανέλα τού ΙΩΝΙΚΟΥ ΑΣΤΕΡΑ ΘΗΒΩΝ  , 
κ. Σο'ι'λέδης Σωτήρης  ) . 
Ο Επίτημος Πρόεδρος τού Συλλόγου Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών 
καί Φίλων τού ΙΩΝΙΚΟΥ ΑΣΤΕΡΑ ΘΗΒΩΝ κ. Δημητριάδης
 Παύλος πρόσφερε επιπλέον στόν υιό Μανταλόζη Θεόδωρο
ένα μεγάλο Λάβαρο τού Συλλόγου στή μνήμη τού πατέρα
 του ΣΤΑΘΗ ΜΑΝΤΑΛΟΖΗ ,
Ο υιός τού Αειμνήστου ΣΤΑΘΗ ΜΑΝΤΑΛΟΖΗ , Θεόδωρος
 βαθιά συγκινημένος , δημιούργησε ρίγη συγκινήσεων σέ
 όλο τό κοινό αφού πρόσφερε τό Μεγαλύτερο Κειμήλιο πού 
είχε χρόνια στό σπίτι του από τόν Πατέρα του ΣΤΑΘΗ ΜΑΝΤΑΛΟΖΗ 
,στόν Σύλλογο Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών καί Φίλων 
τού ΙΩΝΙΚΟΥ ΑΣΤΕΡΑ ΘΗΒΩΝ γιά νά κοσμεί τά Γραφεία του !!! 
ένα Ιστορικό Κάδρο μεγάλων διαστάσεων πού έχει τό πρωτοσέλιδο
 τής Εφημερίδας Αθλητικής Ηχούς τής Εποχής τού Αείμνηστου , 
πατέρα του όταν μέ τήν φανέλα τής Εθνικής Ελλάδος είχε αφήσει 
άφωνη όλη τήν Ευρώπη !!!. Τήν παραλαβή έκανε ο Αντιδήμαρχος 
τού Δήμου Θηβαίων καί Παλαίμαχος Ποδοσφαιριστής καί 
επί σειρά ετών Αρχηγός τού ΙΩΝΙΚΟΥ ΑΣΤΕΡΑ ΘΗΒΩΝ ,
 κ. Χατζησταμάτης Ανδρέας .
Επιπλέον πρόσφερε δύο κάδρα πού απεικονίζουν τόν
 Πατέρα του ΣΤΑΘΗ ΜΑΝΤΑΛΟΖΗ σέ εκπληκτικές αποκρούσεις του , 
τό ένα γιά τά Γραφεία τού Συλλόγου Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών
καί Φίλων τού ΙΩΝΙΚΟΥ ΑΣΤΕΡΑ ΘΗΒΩΝ (  Τό παρέλαβε 
ο Παλαίμαχος Ποδοσφαιριστής κ. Κουτρουμάνος Βαγγέλης ) ,
 καί τό άλλο γιά τό Μεζεδοπωλείο '' Η ΣΜΥΡΝΗ '' γιά νά τήν
κοσμεί αφού ήδη υπάρχουν εκεί πολλά κάδρα  μέ ιστορικές 
φωτογραφίες τού Προσφυγικού ΙΩΝΙΚΟΥ ΑΣΤΕΡΑ ΘΗΒΩΝ αλλά
 καί τής Μικράς Ασίας . ( Τό περέλαβε ο Παλαίμαχος Ποδοσφαιριστής
 καί ιδιοκτήτης τής '' ΣΜΥΡΝΗΣ '' κ. Χατζηφωτίου Γιώργος ) .
Ο Επίλογος τής Εκδήλωσης επιφύλασε μεγάλες Εκπλήξεις πρός 
τόν '' ΕΘΝΙΚΑΡΑ '' κ. Μαντζουράνη Γιάννη πού συγκινήθηκε υπέρμετρα !!!
Από τόν Σύλλογο Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών καί Φίλων τού
 ΙΩΝΙΚΟΥ ΑΣΤΕΡΑ ΘΗΒΩΝτού απενεμήθη τό Συλλεκτικό
Μετάλλιο τού Συλλόγου  ( Τήν απονομή έκανε ο Μανταλόζης 
Θεόδωρος ) , καί Λαβαράκι τού Συλλόγου ( Τήν απονομή έκανε 
ο Γενικός Γραμματέας τού Συλλόγου κ. Σοβατζής Δημήτρης ) .
Τό κερασάκι στήν τούρτα τής συγκινητικής Εκδήλωσης στή 
ΜΝΗΜΗ τού ΣΤΑΘΗ ΜΑΝΤΑΛΟΖΗ , έβαλε η Τούρτα Έκπληξη !!!
πού πρόσφερε ο Συλλογος Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστων καί 
 Φίλων τού Προσφυγικού ΙΩΝΙΚΟΥ ΑΣΤΕΡΑ ΘΗΒΩΝ στόν 
εορτάζοντα τά 79 Γενέθλια του '' ΕΘΝΙΚΑΡΑ ''  κ. Μαντζουράνη 
Γιάννη ο οποίος σχεδόν δακρυσμένος από τήν συγκίνηση 
έσβησε τό κεράκι μέσα σέ αποθέωση από τό κοινό πού είχε 
γεμίσει ασφυκτικα τήν Φιλόξενη '' ΣΜΥΡΝΗ '' .

Τίμησαν μέ τήν παρουσία τους τήν Ιστορική Εκδήλωση : 
O πρώην Δήμαρχος τού Καποδιστριακού Δήμου Θηβαίων 
κ. Σβίγγος Νίκος , ο Αντιδήμαρχος τού Καλλικρατικού Δήμου Θηβαίων 
κ. Χατζησταμάτης Ανδρέας καί οι δύο Παλαίμαχοι Ποδοσφαιριστές 
καί από τά κορυφαία ονόματα  τού ΙΩΝΙΚΟΥ ΑΣΤΕΡΑ ΘΗΒΩΝ , 
οι πρώην Αντιδήμαρχοι , Δημοτικοί Σύμβουλοι
κ.κ. Βενιζέλος Κώστας καί Βενιζέλος Παναγιώτης , 
καί ο Αντιπρόεδρος τού Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού , 
Δικηγόρος κ. Ρουπάκας Θεόδωρος , Παλαίμαχος Ποδοσφαιριστής 
καί αυτός τού Προσφυγικού ΙΩΝΙΚΟΥ ΑΣΤΕΡΑ ΘΗΒΩΝ .

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΑΛΑΙΜΑΧΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ 
ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ ΙΩΝΙΚΟΥ ΑΣΤΕΡΑ ΘΗΒΩΝ
ΣΟΒΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Email:sovdim@hotmail,com

                                                     ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΗΠΕΔΟ ΝΕΟΧΩΡΑΚΙΟΥ 
ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΊΟ '' Η ΣΜΥΡΝΗ ''
ΤΙΜΗΤΙΚΕΣ ΑΠΟΝΟΜΕΣ

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΑΛΑΙΜΑΧΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ 
ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ ΙΩΝΙΚΟΥ ΑΣΤΕΡΑ ΘΗΒΩΝ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΟΒΑΤΖΗΣ
Email:sovdim@hotmail.com