OI AKΑΔΗΜΙΕΣ ΤΗΣ Π.Α.Ε. ΑΟ Η ΘΗΒΑ ΣΤΗΝ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΚΥΡΙΑΚΗ 2007

OI AKΑΔΗΜΙΕΣ ΤΗΣ Π.Α.Ε. ΑΟ Η ΘΗΒΑ ΣΤΗΝ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΚΥΡΙΑΚΗ 2007

Σάββατο, 31 Οκτωβρίου 2015

ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ !!! ΜΕΤΑΒΛΗΘΗΚΑΜΕ ΣΕ '' ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ '' !!!

Πως μεταβληθήκαμε από Έλληνες σε νεοέλληνες !!!

«Αν ένας λαός βυθιστεί σε μεγάλη πνευματική σύγχυση αποδέχεται πιο εύκολα την ιδεολογία αντικατάστασης, σε αντίθεση με άλλον λαό, στον οποίον η έντονη πίστη και οι θρησκευτικές πεποιθήσεις αποτελούν έναν απόρθητο προμαχώνα» - (J.P. Μorin Commandant SECTARUS, κεφ. 9: Η Ψυχοπολεμολογία και κεφ. 10: Η χειραγώγηση των λαϊκών μαζών, σ.σ. 201-218) 

«Ο άνθρωπος είναι ψυχο-διασπάσιμος και ο τεχνικός της αποσταθεροποίησης θα του προσφέρει τα υλικά της ζύμωσης που θα επισπεύσει την σήψη των ιδεολογικών του πεποιθήσεων» -Commandant J.P. Μorin


*******
Της Δάφνης Βαρβιτσιώτη, από το εξαιρετικό βιβλίο «“ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ”- Εξέλιξη ή Χειραγώγηση;» (αποσπάσματα σελ. 85-100)*

Θα σας θυμίσω ότι, μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, εμείς οι Έλληνες, που προασπισθήκαμε τα σύνορά μας από την επίθεση των δυνάμεων του Άξονα, έστω και αν στο τέλος καμφθήκαμε, ήμασταν οι ήρωες της υφηλίου. Τότε, οι πάντες υποκλίνονταν στις δικές μας αξίες, στα δικά μας ιδανικά, στις δικές μας αρετές. Τότε, ο Ουίνστων Τσώρτσιλ είχε πει: «Τώρα δεν θα λέμε πια ότι οι Έλληνες πολεμούν σαν ήρωες, αλλά ότι οι ήρωες πολεμούν σαν Έλληνες».

Και ενώ, ως πολίτες, ήμασταν απίστευτα φτωχοί και η χώρα μας ήταν ρημαγμένη, είχαμε ως πρότυπα τον Ήρωα, τον Φιλόσοφοκαι τον Άγιο και ήμασταν πλούσιοι σε φιλότιμο, αυτοσεβασμό και υπερηφάνεια, διότι είχαμε αποδείξει ότι ήμασταν άξιοι, γενναίοι και ανδρείοι, δηλαδή αντάξιοι απόγονοι των Αρχαίων Ελλήνων, συνεχιστές της δοξασμένης Βυζαντινής Αυτοκρατορίας και απόγονοι των Ηρώων του 1821. Με άλλα λόγια, τότε είχαμε βαθειά ριζωμένη την αυτοσυνειδησία του Έλληνα.

Λίγα χρόνια αργότερα, εν καιρώ ειρήνης, αρχίσαμε να ακούμε ότι είμαστε Νεοέλληνες και ότι, ως Νεοέλληνες, είμαστε περιορισμένων αντιλήψεων, ηθικιστές, σεξουαλικά καταπιεσμένοι και καταπιεστικοί, προσκολλημένοι στο παρελθόν, γεμάτοι προλήψεις, προκαταλήψεις και δεισιδαιμονίες, σωβινιστές, ανάγωγοι, βρώμικοι, καλοπερασάκηδες, τεμπέληδες. Μας είπαν ότι έπρεπε πλέον να γίνουμε «προοδευτικοί», «ριζοσπαστικοί», «εξελιγμένοι», ότι έπρεπε οπωσδήποτε να αποκτήσουμε «ευρύτητα πνεύματος» και να γίνουμε «επιτέλους» Ευρωπαίοι. Τότε, βάλαμε νερό στο κρασί των άξιων μας, βάλαμε κατά μέρος τα ιδανικά μας και υποκλιθήκαμε ενώπιον της «ανώτερης» Ευρώπης και των «εξελιγμένων» άξιων της. Έτσι,σχετικοποιήσαμε την ηθική μας, εγκαταλείψαμε το φιλότιμο μας και προσπαθήσαμε να εξευρωπαϊσθούμε και, κυρίως, να πλουτίσουμε.


Η Πρώτη Μεταβολή 

Τότε, υποστήκαμε την πρώτη μεταβολή στην ψυχοσύνθεση και την αυτοσυνειδησία μας.
Αλλάζοντας, προκειμένου να μοιάσουμε στο πρότυπό μας, τον Ευρωπαίο, όντως αποκτήσαμε την αυτοσυνειδησία τού Νεοέλληνα. Δηλαδή αποκτήσαμε, άθελά μας, την αυτοσυνειδησία ενός τύπου ανθρώπου με τεράστιο σύμπλεγμα εθνικής και πολιτιστικής κατωτερότητας.


Ως υπό διαμόρφωσιν Ευρωπαίοι, κάναμε προσπάθειες να «κατανοήσουμε» τα μέχρι πρότινος ακατανόητα και αδιανόητα, όπως, π.χ., τούς λόγους για τους οποίους μπορεί να είναι πράξεις αποδεκτές ο βανδαλισμός καταστημάτων ή ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, ή το κάψιμο της Σημαίας, ή ότι υπάρχουν και «μαλακά» ναρκωτικά, ή ότι η έκλυση ηθών, δηλαδή ο πανηδονισμός, ο διαστροφικός ερωτισμός, ή η ομοφυλοφιλία, αποτελούν αποδείξεις «προοδευτικότητας», ή ότι τα κίνητρα του Ιούδα μπορεί να ήταν αγαθά κ.ο.κ.. Βέβαια, εξακολουθούσαμε να μην τα κατανοούμε, αλλά αφού μας διαβεβαίωναν ότι αυτά οι Ευρωπαίοι τα καταλαβαίνουν, εμείς σωπαίναμε. Τότε, μας είπαν ότι η γλώσσα μας έπρεπε να «εξελιχθεί» σε ό,τι αφορά στην ορθογραφία και την γραμματική της και, ενθουσιασμένοι, το δεχθήκαμε! Αργότερα, με μεταμεσονύχτια τροπολογία της αφαίρεσαν τα πνεύματα και δύο από τους τρεις τόνους της. Και το δεχθήκαμε! Από την τηλεόραση και τον κινηματογράφο μας δόθηκαν νέα «εξελιγμένα» πρότυπα ζωής και συμπεριφοράς. Και τα υιοθετήσαμε!

Η Δεύτερη Μεταβολή

Παρ’ όλα ταύτα, η κατάσταση όχι μόνον δεν βελτιώθηκε, αλλά επιδεινώθηκε. Μας πληροφόρησαν ότι, ως λαός, δεν ήμασταν μόνο αγράμματοι, απαίδευτοι, ωχαδελφιστές, οπισθοδρομικοί, απολίτιστοι, σκληροί με τα ζώα, «προγονόπληκτοι», αλλά και «αντιδραστικοί», «δογματικοί», «σκοταδιστές», «θρησκόληπτοι», «μεσαιωνικοί», «φανατικοί», «μισαλλόδοξοι» και, τελευταίως, «εικονολάτρες», «φονταμενταλιστές» και «ταλιμπάν». Παρά το γεγονός ότι βοηθήσαμε με κάθε τρόπο τα πρώτα κύματα λαθρομεταναστών, μας αποκάλεσαν «ρατσιστές», μάς είπαν ότι είμαστε «ξενοφοβικοί» και εθνικιστές και ότι, ως εκ τούτου, είμαστε «εθνο-φυλετιστές», άρα αιρετικοί. Μας κατηγόρησαν και ως «φασίστες», ως «καταπιεστές μειονοτήτων» - εθνικών, θρησκευτικών και σεξουαλικών.

Οι κατηγορίες αυτές μας έστελναν το υποσυνείδητο μήνυμα ότι εξακολουθούσαμε να παραμένουμε Νεοέλληνες, ότι, δηλαδή, δεν είχαμε γίνει ακόμα σωστοί Ευρωπαίοι. Όχι μόνον πιστέψαμε τις κατηγορίες, αλλά - ξεχνώντας την πολύ σοφή λαϊκή ρήση, περί του τι συμβαίνει σε όποιον δεν παινεύει το σπίτι του - αρχίσαμε να αυτοκατηγορούμεθα ως λαός. Συγχρόνως, προσπαθήσαμε να «διευρύνουμε» ακόμα περισσότερο τις αντιλήψεις μας, να «απελευθερωθούμε» ακόμα πιο δραστικά από όσα μάς έλεγαν ότι αποτελούσαν τις «προλήψεις», τις «προκαταλήψεις», τους «δογματισμούς», τους «φανατισμούς» και τις «αγκυλώσεις» μας.

Τότε, γυρίσαμε τελείως πια την πλάτη στον Έλληνα και υιοθετήσαμε έναν νέο τρόπο σκέψης, που κάποιοι μας παρουσίασαν ως ιδέες του Διαφωτισμού. Αγνοήσαμε τις προειδοποιήσεις της ορθόδοξης θεολογικής σκέψης, ότι δηλαδή ο Διαφωτισμός απορρίπτει τον Χριστιανισμό και θεοποιεί τον άνθρωπο. Έτσι, ενστερνισθήκαμε μια σκέψη που γνωρίζαμε ότι απορρίπτει τον ένα εκ των δύο πυλώνων του δυτικού πολιτισμού (αφού ο δυτικός πολιτισμός θεμελιώθηκε αφ’ ενός μεν, επί του αρχαιοελληνικού πολιτισμού και, αφ’ ετέρου, επί του Χριστιανισμού). Τότε, ξεχάσαμε τον Ήρωα και, γυρίζοντας την πλάτη μας στον αρχαίο Φιλόσοφο, υποκλιθήκαμε σε ό,τι μας παρουσίασαν ως δυτικο-ευρωπαϊκή διανόηση, αφαιρέσαμε το καντήλι από τον Άγιο, τον βγάλαμε από το εικονοστάσι και τον μεταφέραμε στο σαλόνι, ως διακοσμητικό δείγμα βυζαντινής τέχνης (για να τον ξανα-θυμηθούμε ίσως μόνον ενώπιον ασθένειας ή θανάτου). Και περιμέναμε κάποιος να μας επαινέσει επιτέλους.

Όχι μόνο ουδείς μας επαίνεσε, αλλά οι κατηγορίες πολλαπλασιάσθησαν και εντάθηκαν. Με την διαφορά ότι άρχισαν πλέον να στρέφονται κατά του ιστορικού μας παρελθόντος. Παρα-ιστορικοί άρχισαν να λυμαίνονται τα ηλεκτρονικά και έντυπα Μ.Μ.Ε., διαχέοντας συκοφαντικές, ανιστόρητες ή μονομερείς εκδοχές της Ιστορίας μας. Το Μουσείο Ευρωπαϊκής Ιστορίας στο Στρασβούργο αρνήθηκε να συμπεριλάβει οτιδήποτε ελληνικό. Επιφανείς καθηγητές επέμεναν ότι προερχόμαστε από τούς ιστορικά ανύπαρκτους Ινδοευρωπαίους, ότι το αλφάβητό μας είναι φοινικικό και ότι είχε δίκιο ο Φλαμεράγιερ, ότι δηλαδή ουδεμία σχέση έχουμε με τους Αρχαίους Έλληνες. Ακόμα και από το εξωτερικό προσκλήθηκαν καθηγητές, προκειμένου να μας πουν ότι ο Φίλιππος ο Β’ ήταν, όπως και όλοι οι Αρχαίοι Έλληνες, ομοφυλόφιλος. Άλλοι ανέλαβαν να μας πληροφορήσουν ότι ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν μέθυσος, ομοφυλόφιλος, ιμπεριαλιστής καί – φυσικά - «σφαγέας των λαών». Επίσημα χείλη μας πληροφόρησαν ότι η Επανάσταση του 1821 έγινε από «κάτι ξυπόλυτους», που δεν εξετίμησαν την ήρεμη και ειρηνική ζωή των Ελλήνων επί Τουρκοκρατίας! Άλλοι ανέλαβαν να μας πληροφορήσουν ότι το 1821 έγινε από τούς Αλβανούς (!) ότι ο Κολοκοτρώνης ήταν, κατ’ άλλους μεν, Αλβανός, κατ’ άλλους δε, δολοφόνος, ότι ο Μακρυγιάννης ήταν τοκογλύφος και άλλα ων ουκ έστιν αριθμός.

Η Τρίτη Μεταβολή

Ανυποψίαστοι αποδέκτες των μεθοδεύσεων αποδόμησης που χρησιμοποιεί ο Νέος Διαφωτισμός, έχοντας ήδη διαβρωμένη την αυτο-συνειδησία μας ως Νεοέλληνες, με αποτυχημένη την μετάλλαξή μας σε Ευρωπαίους, με αποσυντονισμένη την Λογική μας και με διαλυμένη την βούλησή μας, ήμασταν πλέον έτοιμοι να αποδεχθούμε αδιαμαρτύρητα οτιδήποτε. Έτσι, πιστέψαμε ότι«όλες οι θρησκείες είναι ίδιες», ότι «όλοι οι λαοί είναι ίδιοι», ότι «όλοι οι πολιτισμοί είναι ίδιοι», ότι τα σύνορα είναι δήθεν ευρωπαϊκή επινόηση του 19ου αιώνα. Πιστέψαμε επίσης ότι ουδέποτε υπήρξαμε ενιαίο Έθνος, αλλά ότι πάντα ήμασταν συνονθύλευμα εθνοτικών, φυλετικών και θρησκευτικών μειονοτήτων, τις όποιες, όμως, οι ίδιοι καταπιέζουμε (!) και ότι, συνεπώς, οφείλουμε να ντρεπόμαστε. Η ντροπή και οι ενοχές άρχισαν να διαβρώνουν εντός μας οποιαδήποτε αυτοσυνειδησία, προς μεγάλη ικανοποίηση των φορέων τού Νέου Διαφωτισμού.

Αρχίσαμε, δηλαδή, να αμφισβητούμε το Ιστορικό μας παρελθόν και, στην συνέχεια, αρχίσαμε να το κατηγορούμε εμείς οι ίδιοι και, τέλος, ο ένας μετά τον άλλο να το απορρίπτουμε. Τότε, ήταν πού έσπασε μέσα μας και ο τελευταίος κρίκος της αλυσίδας της Ιστορίας που μας συνέδεε πνευματικά, συναισθηματικά και συνειδησιακά με το παρελθόν μας και με τα παλαιά πρότυπά μας: τον Ήρωα και τον Φιλόσοφο.

Γνώριζαν ότι, με την βοήθεια του Νέου Διαφωτισμού, είχαμε μεταβληθεί σε έναν τύπο ανθρώπου που, όπως λέει με κρυφή ειρωνεία ο Φουκουγιάμα, «αρκείται στο να παραμένει στο σπίτι του, αυτο-θαυμάζοντας την ευρύτητα του νου του και την έλλειψη φανατισμού του». 

Πράγματι, στο βιβλίο του «Ο Τελευταίος Άνθρωπος στο Τέλος της Ιστορίας», το 1992, ο Φουκουγιάμα αναφέρεται στον σύγχρονο δυτικοευρωπαΐο ως σε έναν αποδυναμωμένο πλέον άνθρωπο και τον χαρακτηρίζει «άνθρωπο χωρίς σθένος» -εννοώντας, βέβαια «άνθρωπο χωρίς βούληση», αν όχι άνθρωπο εκφυλισμένο και παρηκμασμένο.

* ΚΟ: Το βιβλίο αυτό της Δάφνης Βαρβιτσιώτη, ιστορικού – αρχαιολόγου, είναι ένα συγκλονιστικό, αποκαλυπτικό βιβλίο που κυριολεκτικά «ρούφηξα» κάποιες ήσυχες ημέρες του φετινού Αυγούστου. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όσους όχι μόνο δεν θέλουν να «χειραγωγούνται», αλλά ενδιαφέρονται να έχουν εφόδια στη μάχη κατά του «νέου πολιτισμού» που μας θέλει ομογενοποιημένους - μαζοποιημένους, με μια συνείδηση προσαρμοσμένη προς τα ζητούμενα της παγκοσμιοποιημένης Νέας Εποχής.

Ο Commandant J. P. Morin, είναι ταγματάρχης της γαλλικής αστυνομίας, από τους πρώτους που ασχολήθηκαν στη Γαλλία και παγκοσμίως με το φαινόμενο των σεκτών και ειδικότερα με την υποδούλωση ανθρώπων στις σέκτες μέσω της διανοητικής χειραγώγησης. Το κλασικό βιβλίο του είναι το «Sectarus. Le violeurde conscience».

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου 2015

ΕΚΤΑΚΤΟ !!! ΕΣΚΑΣΕ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΕΙΔΗΣΗ ΒΟΜΒΑ ΠΟΥ ΣΤΑΥΡΩΝΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ !!! ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ !!!


ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ. “ΚΟΥΡΕΜΑ” ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ 50-70% ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΟΙ “ΕΤΑΙΡΟΙ” ΜΑΣ. 

Γράφει ο Ιωάννης Λαμπρόπουλος

              Την κλοπή των καταθέσεων των Ελλήνων, (“κούρεμα” το λένε) αποφάσισαν οι Ευρωπαίοι κλέφτες, που θέλουν να αποκαλούνται “εταίροι” μας. ΣΤΟΧΟΣ είναι η περαιτέρω φτωχοποίηση και χρεοκοπία των Ελλήνων. Και όχι φυσικά των μεγαλο-καρχαριών και απατεώνων που έχουν βγάλει έξω τα χρήματά τους, αλλά του συνόλου των μικροκαταθετών.

         Βέβαια μας προετοιμάζουν πολύ καιρό τώρα,  με όλους τους "παπαγάλους",  που τώρα θα λένε "εμείς τα λέγαμε", μόνο που δεν τα λένε όταν πρέπει για να τα εμποδίσουν, αλλά όταν τους λένε,  για να προετοιμάσουν την κοινή γνώμη.

        Έτσι η απόφαση, είναι να γίνει η κλοπή (“κούρεμα”) σε όλους τους λογαριασμούς και σε όλα τα ποσά  και όχι μόνο στις καταθέσεις άνω των 100.000 ευρώ. Γιατί άλλωστε οι περισσότεροι με τέτοια ποσά, τα έχουν βγάλει σε ξένες τράπεζες μέχρι και της Βουλγαρίας, ή τα έχουν “σπάσει” σε περισσότερους λογαριασμούς..

          Οι μυστικές συζητήσεις τους, γίνονται όλον τον Οκτώβριο, αλλά η απόφαση είναι να ισχύσει η ΚΛΟΠΗ (“κούρεμα”),  από αυτό το Σαββατο-Κύριακο 1η Νοεμβρίου.

         Πρόκειται για ψυχρούς δολοφόνους των Ελλήνων,  που όχι μόνο δεν λαμβάνουν υπ’ όψιν τους την μεγάλη ανθρωπιστική κρίση στην οποία έχει περιέλθει ο Ελληνικός λαός, από τις άθλιες ενέργειές τους τόσα χρόνια, ΑΛΛΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΟΝΤΩΣΟΥΝ ΕΝΤΕΛΩΣ, για να μας εκβιάζουν μετά όπως θέλουν.

          Συνεργάζεται σε αυτό και η άθλια ΒΟΥΛΗ μας, που δεν σεβάστηκε το “ΟΧΙ” των Ελλήνων και να τους στείλει όλους από κει που ήρθαν, αλλά εντελώς πραξικοπηματικά, καταπάτησε την Δημοκρατία και “ΤΑ ΒΡΗΚΕ” με τους κλέφτες και τους δολοφόνους.  

           Γιατί το σχέδιό τους εξ’ αρχής, είναι να φτωχοποιηθούν και να χρεοκοπήσουν οι Έλληνες και η Ελλάδα, αλλά χωρίς να βγούν από την Ε.Ε και την ζώνη του ευρώ, γιατί αυτό θα σήμαινε και το τέλος αυτής της άθλιας Ευρώπης των δολοφόνων. 

          Αν θέλουν λοιπόν και τους βαστάει, ΑΣ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ , και ας υποστούν και αυτοί τις συνέπειες   και όχι να κλέβουν και να χρεοκοπούν μόνο τους Έλληνες. 


        Και βέβαια το ερώτημα είναι, εμείς τι μπορούμε να κάνουμε;
        Από την στιγμή που με το παράνομο λεγόμενο “capiral control” κράτησαν τα χρήματα του λαού μέσα στις τράπεζες, χωρίς να μπορεί να τα βγάλει, ήταν επόμενο και φαινόταν, πως τα κράτησαν για να τα κλέψουν (“κουρέψουν”), αλλά και με εκβιαστικό τρόπο να οδηγήσουν τα πράγματα στις αχρήματες συναλλαγές, με τελικό σκοπό να εκβιάσουν προς την υποχρεωτική έκδοση, της ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ.

          Όσο περισσότερο μας κλέβουν και μας χρεοκοπούν, τόσο πιο εύκολα θα μπορούν να μας εκβιάσουν με την ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.

         Αυτό που θα μπορούσαμε ή και μπορούμε να κάνουμε εμείς, για να διαφυλάξουμε όσο γίνεται τους κόπους μας, από τους κλέφτες, είναι να ανταλλάξουμε τα χρήματα, από χαρτιά που τα έχουμε στις τράπεζες,  με κάτι περισσότερο πολύτιμο, δηλαδή χρυσό. Είδατε πως οι κλέφτες Ευρωπαίοι “εταίροι” μας, τα τελευταία χρόνια άνοιξαν χιλιάδες “αγορές χρυσού” σε όλη την χώρα, γι’ αυτόν τον σκοπό. Για να μας πάρουν τον πολύτιμο χρυσό και να μας δώσουν άχρηστα χαρτιά.

          Κάντε το ίδιο για όσο έχετε ακόμα χρόνο και μην αγοράζετε τηλεοράσεις και αυτοκίνητα, που σε λίγο θα σας είναι άχρηστα.
          Και αντί να δείτε τους κόπους σας και τις οικονομίες σας να σας τα κλέβουν κατά 50-70%, ανταλλάξτε τα χαρτιά της τράπεζας, με όσο πιο πρωτογενές χρυσό γίνεται, ακόμα και με τις πιο φθηνές, σκέτες χρυσές αλυσίδες μηχανής από χρυσοχοεία. Με τις κάρτες αγοράζονται.

          Ελπίζω πάντως, επειδή αυτοί οι κλέφτες και οι δολοφόνοι, ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ, οι ενέργειές τους να γίνονται από πριν γνωστές στον λαό, τώρα που αποκαλύφθηκε η κλοπή που σχεδιάζουν για το Σαββατο-Κύριακο, να το πάρουν πίσω και να ΞΕΧΑΣΟΥΝ προς το παρόν την κλοπή των καταθέσεων των Ελλήνων, μέχρι να σκεφτούν κάποια άλλη βρωμιά, γιατί μέσα στα άρρωστα μυαλά τους, ΜΟΝΟ ΒΡΩΜΙΑ και ΔΥΣΩΔΙΑ υπάρχει.

Ιωάννης Λαμπρόπουλος
συγγραφέας-ερευνητής
giannis_lampropoulos@yahoo.com

ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ !!! ΣΤΟΝ ΗΡΩ'Ι'ΚΟ ΦΡΟΥΡΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ !!! ΤΟΥ 1941













Ο ηρωικός φρουρός που πήδηξε από την Ακρόπολη για να μην κατεβάσει την Ελληνική σημαία!!!


Όταν μπήκαν οι Γερμανοί στην Αθήνα, 27 Απριλίου 1941, η πρώτη τους δουλειά ήταν να στείλουν ένα απόσπασμα υπό τον λοχαγό Γιάκομπι και τον υπολοχαγό Έλσνιτς για να κατεβάσει τη Γαλανόλευκη από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης και να… υψώσει τη σβάστικα. Δεξιά ο Παρθενώνας, αριστερά οι Καρυάτιδες.

Από την ελιά της Αθηνάς οι Γερμανοί αντικρύζουν στο ακραίο σημείο τού βράχου της Ακρόπολης που δεσπόζει της πόλης, τη γαλανόλευκη σημαία που θ” αντικατασταθεί από τον αγκυλωτό σταυρό.

Η εθνική Σημαία με το μεγάλο σταυρό στη μέση λάμπει και τα χρώματά της τονίζουν και τονίζονται από τον Παρθενώνα που στέκει αγέρωχος και όμορφος όπως πάντα. Εκεί στην θέση Καλλιθέα, στο ανατολικό σημείο του Ιερού Βράχου ο επικεφαλής του αποσπάσματος ζήτησε από τον εύζωνο που φρουρούσε τη σημαία μας να την κατεβάσει και να την παραδώσει.

Ο απλός αυτός φαντάρος, ο Κωνσταντίνος Κουκίδης (ή Κουκκίδης) όταν στις 8:45 το πρωί έφθασαν μπροστά του οι κατακτητές της χώρας μας και με το δάκτυλο στη σκανδάλη των πολυβόλων τους, τον διέταξαν να κατεβάσει το Εθνικό μας σύμβολο, δεν έδειξε κανένα συναίσθημα. Δεν πρόδωσε την τρικυμία της ψυχής του. Ψυχρός, άτεγκτος και αποφασισμένος… απλά αρνήθηκε! Οι ώρες της περισυλλογής, που μόνος του είχε περάσει δίπλα στην σημαία, τον είχαν οδηγήσει στη μεγάλη απόφαση.

«ΟΧΙ»! Αυτό μονάχα πρόφερε και τίποτε άλλο. Μια απλή λέξη, με πόση όμως τεράστια σημασία και αξία. Η Ελληνική μεγαλοσύνη σε όλη την απλή μεγαλοπρέπειά της κλεισμένη μέσα σε δύο συλλαβές! Ξέρουν απ” αυτά οι Έλληνες… Ο λοχαγός Γιάκομπι διέταξε ένα Γερμανό στρατιώτη να το πράξει.





Ο στρατιώτης την κατέβασε κι αφού με τη βοήθεια ενός συναδέλφου του την δίπλωσε πολύ προσεκτικά, την παρέδωσε στα χέρια του Έλληνα φρουρού. Ο εύζωνας κοίταξε για λίγα δευτερόλεπτα με κατεβασμένο κεφάλι το διπλωμένο γαλανόλευκο πανί πάνω στα χέρια του. Κι ύστερα τυλίχτηκε με τη σημαία, έτρεξε ως την άκρη του Ιερού Βράχου και μπρος στα μάτια των εμβρόντητων Γερμανών ρίχτηκε μ” ένα σάλτο στον γκρεμό, βάφοντας το εθνικό μας σύμβολο με το τίμιο αίμα του.

Οι Γερμανοί σκύβουν πάνω από το κενό: 60 μέτρα πιό κάτω, κείτεται ο Εύζωνας, νεκρός πάνω στόν βράχο, σκεπασμένος με το σάβανο που διάλεξε.

Οι δύο Γερμανοί αξιωματικοί, που είναι επί κεφαλής των εμπροσθοφυλακών, ο αρχηγός ιππικού Γιάκομπι και ο λοχαγός Έλσνιτς τής 6ης ορεινής μεραρχίας, χρησιμοποιούν τον ραδιοφωνικό σταθμό Αθηνών για να στείλουν μήνυμα στον Χίτλερ:

«Μάϊν Φύρερ, στίς 27 Απριλίου, στίς 8 καί 10, εισήλθαμε εις τάς Αθήνας, επί κεφαλής τών πρώτων γερμανικών τμημάτων στρατού, καί στίς 8 καί 45, υψώσαμε τήν σημαία τού Ράϊχ πάνω στήν Ακρόπολη καί στό Δημαρχείο. Χάϊλ, μάϊν Φύρερ».





Η γερμανική στρατιωτική διοίκηση Αθηνών υποχρέωσε την προδοτική κυβέρνηση Τσολάκογλου να δημοσιεύσει στον Τύπο ανακοίνωση, σύμφωνα με την οποία ο φρουρός της σημαίας μας, υπέστη έμφραγμα από την συγκίνηση όταν του ζητήθηκε να την παραδώσει.

Όμως οι στρατιώτες κι οι επικεφαλής του γερμανικού αποσπάσματος είχαν συγκλονιστεί απ” αυτό που είδαν και δεν κράτησαν το στόμα τους κλειστό. Στις 9 Ιουνίου η είδηση δημοσιεύθηκε στην DAILY MAIL με τίτλο: «A Greek carries his flag to the death» (Ένας Έλληνας φέρει την σημαία του έως τον θάνατο).





Η θυσία του Έλληνα στρατιώτη έγινε αιτία να εκδοθεί διαταγή από τον Γερμανό φρούραρχο να υψώνεται και η ελληνική σημαία δίπλα στη γερμανική. Μέχρι πριν από λίγα χρόνια, εκεί στα Αναφιώτικα κάτω από τον Ιερό Βράχο, ζούσαν ακόμα αυτόπτες μάρτυρες, που είδαν το παλληκάρι να γκρεμοτσακίζεται μπροστά στα μάτια τους τυλιγμένο με την Γαλανόλευκη. Και κάθε χρόνο, στο μνημόσυνό του στις 27 Απριλίου, άφηναν τα δάκρυά τους να κυλήσουν στη μνήμη του. Ουδείς ενδιαφέρθηκε ποτέ να καταγράψει τη μαρτυρία τους.


Οι απόψεις διίστανται

Ωστόσο, εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η ιστορία αυτή ίσως και να αγγίζει τα όρια του μύθου και αυτό διότι υπάρχουν πολλές μαρτυρίες και δεδομένα που αμφισβητούν την ύπαρξη του ανθρώπου αυτού του προσώπου και άρα και του γεγονότος.

Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος παρευρισκόμενος σε τηλεοπτική εκπομπή της ΕΤ1 στις 26 Απριλίου του 2000 ως δήμαρχος Αθηναίων, παραδέχθηκε πως όσο και εάν έψαξε στοιχεία για τον συγκεκριμένο εύζωνα δεν βρέθηκαν.

Εν τω μεταξύ τα ίδια υποστήριξε και ο εκπρόσωπος της Διεύθυνσης Ιστορίας Στρατού (ΔΙΣ) ο οποίος τόνισε πως παρά την εκτεταμένη έρευνα συλλογής στοιχείων για τον Κωνσταντίνο Κουκίδη δεν βρέθηκε τίποτα που να αποδεικνύει την ύπαρξή του. Όπως υποστηρίχθηκε μάλιστα στρατιώτης με αυτό το όνομα δεν βρέθηκε ούτε καν στα στοιχεία του Στρατού.

Από την άλλη πλευρά όμως υπάρχουν μαρτυρίες ανθρώπων οι οποίοι υποστηρίζουν πως το νέο διαδόθηκε γρήγορα στην κατακτημένη Αθήνα και πως ήταν αληθινό. Ο τότε Αρχιεπίσκοπος Χρύσανθος, στα απομνημονεύματά του, αναφέρει ότι:

«Ο Έλλην φρουρός τής Ελληνικής σημαίας επί τής Ακροπόλεως, μή θελήσας νά παραστή μάρτυς τού θλιβερού θεάματος τής αναρτήσεως τής εχθρικής σημαίας, ώρμησεν εκ τής Ακροπόλεως κρημνισθείς καί εφονεύθη. Εκάθησα στό γραφείον μου περίλυπος μέχρι θανάτου καί δακρύων…».

Όπως επίσης στο γεγονός αναφέρεται και η βρετανική εφημερίδα «Daily Mail» σε δημοσίευμα με τίτλο «A Greek carries his flag to the death» (Ένας Έλληνας φέρει την σημαία του έως τον θάνατο) στις 9 Ιουνίου 1941. Στο άρθρο δηλώνεται: «Ο Κώστας Κουκίδης, Έλληνας στρατιώτης ο οποίος φρουρούσε το εθνικό σύμβολο των Ελλήνων πάνω στην Ακρόπολη, τυλιγμένος με την Γαλανόλευκη, εφόρμησε στο κενό και αυτοκτόνησε (27/4/1941)».

Επίσης και ο καθηγητής του Πανεπιστημίου του Cambridge, Νίκολας Χάμοντ και αξιωματικός Ειδικών Επιχειρήσεων Καΐρου στην Ελλάδα κατά την Κατοχή, αναφέρει πως:

«Την 27ην Απριλίου 1941, λίγο προτού χαράξει, όλα ήσαν κλειστά. Τότε έμαθα ότι οι Γερμανοί διέταξαν τον φρουρό τής Ακροπόλεως να κατεβάσει το ελληνικό σύμβολο. Πράγματι, εκείνος την υπέστειλε. Τυλίχθηκε με αυτήν και αυτοκτόνησε, πέφτοντας από τον βράχο…».

Η αλήθεια είναι πως ακόμη δεν έχει αποδειχθεί και ίσως δεν θα αποδειχθεί ποτέ η ύπαρξη του Κωνσταντίνου Κουκίδη. Όπως και να έχει, η πίστη στο εάν υπήρξε ο εύζωνας αυτός ή όχι επαφίεται στον αναγνώστη της Ιστορίας.

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2015

ΣΚΩΤΙΑ : ΓΕΜΑΤΗ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΟΠΩΝΥΜΙΑ !!!




Γνώριζα ήδη τήν εκδοχή πού θεωρεί ότι τό όνομά της προέρχεται από τήν Ελληνική λέξη «σκότια χώρα» δηλαδή «σκοτεινή» χώρα, γεγονός πού είναι αληθές και απηχεί μιά ανέκαθεν πραγματικότητα, εφ' όσον οι ομίχλες και οι συννεφιές είναι η συνηθισμένη μετεωρολογική της κατάσταση. Πέραν αυτού όμως, κανένα στοιχείο πού νά παραπέμπει σέ προφορικές παραδόσεις ή γιά ευρήματα αρχαιοΕλληνικής παρουσίας στήν Σκωτία σέ ακαθόριστες χρονολογικά εποχές, δέν είχε υποπέσει στήν αντίληψή μου, έως τότε... Ωστόσο, γιά κάποιον πού έχει «πονηρευτεί» ερευνητικά, τά πράγματα είναι πιό εύκολα και αυτό επιβεβαιώθηκε όταν, σέ έναν αρκετά λεπτομερή χάρτη τής Σκωτίας και ειδικότερα τών δυτικών παραλίων της, εντόπισα μιά ονομασία πού μού φάνηκε «οικεία».

Πρόκειται γιά μία παραθαλάσσια πόλη στά νοτιοδυτικά τής Γλασκώβης πού ονομάζεται «Ayr», γεωγραφικά είναι εντελώς «ανοιχτή» πρός τόν Βορρά και -τί απλό- θα πρέπει νά υποφέρει από «αέρηδες», οπότε η ονομασία της έχει αντίστοιχη γλωσσική/νοηματική σημασία στήν Ελληνική γλώσσα.

Από εκεί και πέρα, όλα ήταν ένα «παιχνίδι» στόν χάρτη : Mιά σειρά τοπωνύμια μέ «υποκρυπτόμενη» (στήν Αγγλική γλώσσα), αρχαιοελληνική σημασία άρχισαν νά αποκαλύπτονται διαδοχικά, πρός έκπληξή μου.

Υπάρχει λοιπόν εκεί πέρα ένα νησί μέ τό όνομα «Gigha» (δηλαδή Γίγας!!!), ενώ ένα άλλο ονομάζεται «Jura» (Γιούρα), όπως και τό αντίστοιχο νησί τών Κυκλάδων.

Βορειότερα, ένα άλλο νησί ονομάζεται «Colonsay». Eκ πρώτης όψεως η ονομασία υποκρύπτει τήν Ελληνική λέξη «Κολώνα», όμως τό Αγγλικό λεξικό τήν αποδίδει και ως «αποικία» !!!

Πολύ κοντά στά προηγούμενα, ένα άλλο νησί ονομάζεται «Ιοna» και βέβαια δεν χρειάζεται πολύ φαντασία για ν’ αναζητηθεί ο Ιωνας πρόγονός μας, ο ταξιδευτής / αποικιστής πού έφτασε εκεί, «τις οίδε» πότε. (Εκ τών υστέρων πληροφορήθηκα από τό διαδίκτυο ότι, στό συγκεκριμένο νησάκι έχουν εντοπισθεί και σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα αλλά χωρίς να προσδιορίζεται η «πατρότητά» τους…)

Στην συνέχεια, σ’ ένα άλλο μικρό νησί υπάρχει μιά πόλη-λιμάνι πού ονομάζεται «Αchill» δηλαδή παραφθορά εκ τού «Αχιλλεύς» ή «Αχίλλειον» (!!!) δοθέν προφανώς πρός τιμήν τής μνήμης τού κορυφαίου Ομηρικού ήρωα τών αρχαίων προγόνων μας.

Oμως και άλλος ονομαστός Ομηρικός ήρωας φαίνεται πώς έχει δώσει έμπνευση ονοματοθεσίας στήν ίδια περιοχή, αφού ένας θαλάσσιος δίαυλος ονομάζεται «Εasdale», δηλαδή τό «πέρασμα τού Αίαντα»!!!

Ωστόσο, εξ ίσου «Ομηρικές» ονοματοθεσίες είναι αδιαμφισβήτητα και τά τοπωνύμια «Kirkisbowl», δηλαδή «τό κύπελλον» ή «τό κοίλον» τής Κίρκης αλλά και τό «Aris aig», εκεί στά ίδια νησιωτικά περάσματα τής Σκωτίας.

Ακόμη, εκπληκτικής «Ελληνικότητος» είναι και τά τοπωνύμια : «Cori» («Κόρη»), «Couros» («Κούρος»), «Troon» («Τρώων») και «Helen’s burg» («Ελένης κάστρον»), σέ σημείο νά νομίζει κάποιος ότι ομιλούμε γιά αρχαία παραλιακή ή νησιωτική ζώνη τού Αιγαίου ή τού Ιονίου πελάγους.

Τέλος, υπάρχει στήν ίδια περιοχή, νησιωτικό συγκρότημα αποτελούμενο από τρία νησάκια, τό οποίο ονομάζεται «Treshnish isles» (Τρία νησιά) (!!!)

Τό εκπληκτικό στήν περίπτωση αυτή είναι ότι, ο Βρετανός γεωγράφος - χαρτογράφος, προφανώς αγνοώντας τί σημαίνει στήν Ελληνική γλώσσα «Τresh nish», εφ’ όσον παρέλαβε και κατέγραψε τήν ονομασία αυτή από τήν προφορική «ντοπιολαλιά», αυτονόητα προσέθεσε τήν Αγγλική ονομασία «Isles», οπότε δημιούργησε -άθελά του- έναν «ωραίο» λεκτικό πλεονασμό, δηλαδή καθ’ ερμηνείαν : «Τρία νησιά, νησιά» (…)

Συμπληρωματικά θά αναφέρω ότι, η ονομασία τής ακτής έναντι τών «Τριών Νησιών», ονομάζεται «Gometra», δηλαδή είναι προδήλως λεκτική σύνθεση από τίς ελληνικές λέξεις (Γή + Μέτρο).

Ολες αυτές οι ονομασίες αφορούν παραθαλάσσιες τοποθεσίες και νησιωτικά συγκροτήματα στόν θαλάσσιο δίαυλο ανάμεσα στήν νοτιοδυτική Σκωτία και τήν Βορειοανατολική Ιρλανδία και σέ καμμία περίπτωση τοποθεσίες τής ενδοχώρας τους.

Και αυτό τό στοιχείο επιβεβαιώνει τήν υπόθεση ότι, οι …«ονοματοθέτες» ήσαν μεταΟμηρικοί αρχαίοι Ελληνες ναυτικοί - έμποροι - εξερευνητές, οι οποίοι προφανώς έφθασαν εκεί πρός εμπορία μετάλλων (μιλάμε γιά τήν περιοχή όπου ήσαν οι περίφημες «Κασσιτερίδες νήσοι», απ’ όπου προμηθεύονταν τόν πολύτιμο κασσίτερο οι δαιμόνιοι πρόγονοί μας…), χωρίς όμως νά έχουν τήν δυνατότητα ή και τήν διάθεση νά εισχωρήσουν στήν ενδοχώρα, γι’ αυτό και δέν υπάρχουν εκεί αντίστοιχα αρχαιοΕλληνικά τοπωνύμια.

Αξίζει νά προστεθεί ότι, αρκετά βορειότερα, στό άκρο τής χερσαίας Βόρειας Σκωτίας, υπάρχει πόλη-λιμάνι μέ τήν ονομασία «Τhurso» και -βέβαια- η λέξη αυτή δέν απέχει από τήν αρχαία Ελληνική λέξη «Θύρσος» τήν οποία τό Επίτομο Λεξικό τού «Ηλίου» αποδίδει ως : «Ράβδον διακόσμητον εις τήν κορυφήν μέ φύλλα κισσού ή κώνον πίτυος και μέ ταινίες».

Oμως, εξ’ ίσου πιθανό είναι γιά εμάς, τό συγκεκριμένο τοπωνύμιο νά «απηχεί» πλόες ναυτικών από τήν αρχαία Μεσογειακή Ελληνική πόλη Ταρσό, έναντι τής Ανατολικής Κύπρου.

Στό Αγγλοελληνικό λεξικό δέν βρήκαμε τήν αντίστοιχη λέξη/έννοια, επομένως, η ονοματοθεσία αυτή -όπως και οι περισσότερες από τίς προηγούμενες- δ έ ν απηχούν κάποια αντίστοιχη έννοια στήν Αγγλική, άρα δ έ ν ονομάσθηκαν έτσι από τούς γνωστούς «πρώϊμους» λαούς τής Βόρειας Βρετανίας (Πίκτους, Κέλτες ή Σάξωνες).

Είναι λοιπόν σαφές ότι, οι ονοματοθεσίες εκείνες διατηρήθηκαν προφορικά από τούς λαούς αυτούς ή και άλλους προγενέστερους (επομένως «προϊστο-ρικούς»), κατοίκους τής περιοχής, οι οποίοι, ακούγοντάς τις από τούς -πλέον προηγμένους πολιτισμικά και γλωσσολογικά- πρωτοΕλληνες ναυτικούς πού έφθασαν εκεί, τίς κράτησαν στήν μνήμη τους αναπαράγοντάς τις, χωρίς όμως νά κατανοούν και τήν αντίστοιχη σημασία τους στήν Ελληνική γλώσσα.

Αλλωστε μιά άλλη πασίγνωστη ονομασία τής Σκωτίας είναι «Kalydonia» και, ενώ η λέξη αυτή δ ε ν έχει κάποια συγκεκριμένη έννοια στήν Αγγλική γλώσσα, εμείς οι Ελληνες γνωρίζουμε τήν αρχαία Καλυδώνα (στήν περιοχή τού Μεσολογγίου), η οποία προΟμηρικά ήταν παραθαλάσσια πόλη και εκεί βασίλευσε ο Οινέας, πατέρας τού Αργοναύτη Τυδέα και παππούς τού σπουδαίου Ομηρικού ήρωα Διομήδη…»

Τελευταίο -αλλά όχι αμελητέο- αποδεικτικό στοιχείο τών παραπάνω ισχυρισμών μας, είναι και τό εξής εύρημα :

Στόν ίδιο θαλάσσιο δίαυλο, πού ορίζεται, αφ’ ενός από τίς ακτές Ουαλλίας και Σκωτίας και αφ’ ετέρου από εκείνες τής Ιρλανδίας, βρίσκεται τό -σχετικά γνωστό- νησί τού «Μάν» («Ιsle of Man»).

Επιφυλασσόμαστε γιά τυχόν λεπτομέρειες τής ιστορίας του και τών αρχαιολο-γικών ευρημάτων πού πιθανόν έχουν εντοπισθεί εκεί. Περιοριζόμαστε νά αναφέ-ρουμε ότι, η επίσημη σημαία («Τhe flag of Isle of Man»), δέν είναι άλλο από τήν περίφημη «Τρισκελίδα», δηλαδή ένα από τά πλέον διαδεδομένα διακοσμητικά σύμβολα τών αρχαιοΕλληνικών ασπίδων!!!

Τέτοιο «διακοσμητικό» -εξ όσων γνωρίζουμε- δ έ ν έχει εντοπισθεί σέ αναφορές περί ασπίδων άλλων λαών (σέ αντίθεση μέ άλλα γνωστά σύμβολα, όπως λ.χ. αετούς, λέοντες, ταύρους, «δράκους», αστέρες κ.λπ.), προφανώς δε, παρέπεμπε στήν «ωκυποδία» (δηλαδή στήν ταχύτητα τών ποδιών, στό γρήγορο τρέξιμο), τού συγκεκριμένου -κάθε φορά- αρχαίου Ελληνα πολεμιστή.

Προφανέστατα, κάποιος ή κάποιοι από τούς θαλασσοπόρους προγόνους μας πού έφθασαν, αποβιβάσθηκαν ή και εγκαταστάθηκαν στό νησί τού «Μάν» σέ εκείνα τά παναρχαία χρόνια, διέθεταν τέτοιες ασπίδες και εκείνο τό εντυπω- σιακό διακοσμητικό σύμβολο τους, «έμεινε» και διατηρήθηκε στήν μνήμη τών («μικτών»;;;) επιγόνων τους εκεί.

Ηταν δέ τόσο σεβαστό -εφ’ όσον παρέπεμπε στήν ανάμνηση «θρυλικών» προγόνων- ώστε επιλέχθηκε ως σύμβολο τής σύγχρονης σημαίας τού εν λόγω Βρετανικού νησιού.

Ολοφάνερο λοιπόν είναι ότι, η Μυκηναϊκή/Αχαϊκή θαλάσσια εξάπλωση πού επα-κολούθησε τήν καθυπόταξη τής Τροίας και τών συμμάχων της, έφθασε μέχρι τήν συγκεκριμένη θαλάσσια περιοχή πού ορίζεται, αφ’ ενός από τίς δυτικές ακτές Ουαλλίας-Σκωτίας και αφ’ ετέρου τίς ανατολικές ακτές τής Ιρλανδίας.

Μήπως όμως όχι μόνον εκεί, όχι μόνον τότε αλλά -ίσως- και προηγουμένως ;;;

Οντως, στό εξαιρετικό βιβλίο τού Ηπειρώτη συγγραφέα-αρχαιολόγου Αποστ. Δ.Σπήλιου, μέ τίτλο «ΠΕΛΑΣΓΙΚΗ ΗΠΕΙΡΟΣ» (Εκδόσεις «ΝΕΑ ΘΕΣΙΣ», Αθήνα, 2002, σελ. 29-30), γίνεται εκτενής αναφορά στήν ναυσιπλοϊα τών Μυκηναίων/Αχαιών.

«…Είναι φανερό τό μέγεθος τών ικανοτήτων τών Πελασγικών απολήξεων τής εποχής εκείνης» -δηλαδή τών Μυκηναίων/Αχαιών- «γιά υπερπόντια ταξίδια στά πέρατα τού κόσμου…».

«…Κατά τεκμήριο, κατείχαν γνώσεις ναυπηγικής γιά τήν κατασκευή ποντοπόρων πλοίων. Κατείχαν, επίσης, γνώσεις ναυσι-πλοΐας γιά ν’ αυλακώνουν τίς ανοιχτές θάλασσες και -βεβαίως- γνώσεις αστρονομίας. Μόνο μέ αυτές τίς γνώσεις η επιστροφή τους, είτε από ανάγκη είτε από νοσταλγία, θά ήταν σίγουρη…»

Η -ενδεικτική- επιβεβαίωση σέ όλα αυτά, «έρχεται» και πάλι από τήν Σκωτία !!!

Πράγματι, μία λέξη/έννοια η οποία σημαίνει πολλά γιά τούς Σκώτους, ακόμη και σήμερα, είναι η λέξη «CLAN» πού σημαίνει «γένος» και αναφέρεται στά πανάρχαια γένη από τά οποία υπερηφανεύονται ότι προέρχονται και συγκε-κριμενοποιούνται μέ τό χαρακτηριστικό πρόθεμα «ΜΑC». (Λ.χ. Μάκ Γκρέγκορ, Μακ Ντόναλντ, Μάκ Φάρλαντ, Μάκ Ιντος, Μάκ Ιντάϊρ, Μάκ Ντούγκαλ, Μάκ Φέρσον κ.ο.κ.)

Όμως, στό πολύτιμο βιβλίο τού σπουδαίου Ελληνα αρχαιολόγου / γλωσσολό-γου Ιάκωβου Θωμόπουλου «ΠΕΛΑΣΓΙΚΑ» (Εκδόσεις «Πελεκάνος», σελ. 563-564 και σελ.223, Αθήνα Β’ Εκδοση 2007), στήν ανάλυση Πελασγικής επιγραφής πού βρέθηκε στήν Κρήτη, εντοπίζονται τά ακόλουθα :
«Στην Πελασγική γλώσσα «Κλάν» = κλώνος, μεταφορικά υιός, Ελληνικά κέλωρ και -κλέης εν τοίς Ηρακλέης = Ηρακλής, υιός τής Ηρας…»

Και ακόμη (στό ιδιο βιβλίο) : «Ότι Ηρακλής ουδέν άλλο σημαίνει ή υιός τής Ηρας (οίος εθεωρείτο παρά τών Πελασγών), μαρτυρεί τό Ετρουσκικόν κάτοπτρον Gerh (V, 60), ένθα ο Ηρακλής (Ηέρκλε) λέγεται ρητώς «όνιαλ κλάν», δηλ. «Ηρας υιός» (αλλά και) «κλέος» = «καύχημα», «δόξα», «καμάρι».

Επομένως, η λέξη/έννοια πού προσδιορίζει «καταγωγικώς» τά γένη τών Σκώτων, τά περίφημα CLAN’S -δηλαδή τούς «κλώνους» τους- είναι πολύ σημαντική γιά νά είναι τυχαία, προφανώς δέ «κληρονομήθηκε» και αυτή από Ελληνες θαλασσοπόρους αλλά σαφώς προγενέστερους από εκείνους πού άφησαν «κληρονομιά» από τό πέρασμά τους, εκεί στήν μακρινή Σκωτία, τά παραπάνω τοπωνύμια (αφού εκείνοι αναφέρονταν σέ -μεταγενέστερους- Ομηρικούς ήρωες) και τέτοιοι -προγενέστεροι από τούς Μυκηναίους/Αχαιούς/Μινωϊτες- πρόγονοί μας δέν μπορεί νά ήσαν άλλοι από τούς προϊστορικούς Αιγαίους «Δίους» Πελασγούς. (...)

 

Τετάρτη, 28 Οκτωβρίου 2015

ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ !!! ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ !!!



1. Επιλέξτε στόχους. Η ευτυχία κρύβεται στις νέες προκλήσεις. Για να την αγγίξει κάποιος πρέπει να θέτει στόχους και να τους επιτυγχάνει.

2. Κοντινοί στόχοι. Τη μεγαλύτερη ικανοποίηση εισπράττει κάποιος από την επίτευξη πολύ συγκεκριμένων στόχων, όπως το "να πάρω 16 στα μαθηματικά" ή να "κάνω μια ώρα τζόγκινγκ τη μέρα".

3. Αφοσιωθείτε σε ό,τι κάνετε. "Ευτυχισμένους μας κάνει ό,τι μας οδηγεί σε επαφή με το βαθύτερο εαυτό μας".

4. Ικανοποιήστε τις επιθυμίες σας. Όσες περισσότερες επιθυμίες ικανοποιεί κάποιος, τόσο πιο ευτυχισμένος γίνεται.

5. Βιώστε θετικά συναισθήματα. Ένας άλλος δρόμος προς την ευτυχία είναι η ανάπτυξη των θετικών συναισθημάτων. Να ποια είναι τα θετικά συναισθήματα που πρέπει να καλλιεργήσετε:

• Χιούμορ - • Ευγνωμοσύνη - • Συγχώρεση - • Μην ανασκαλεύετε τα γεγονότα που δεν πήγαν καλά

• Ανοχή: Μην είστε απόλυτοι. Μη βλέπετε παντού άσπρο ή μαύρο, σωστό ή λάθος. Σας εμποδίζει να γεφυρώσετε τις διαφορές και αυξάνει τα δυσάρεστα συναισθήματα, όπως το άγχος και το θυμό

• Μακριά από τη ζήλια. Ένας άλλος λανθασμένος συλλογισμός είναι να συγκρίνουμε τον εαυτό μας με τους άλλους

• Η δυστυχία δεν διαρκεί. Τα αρνητικά συναισθήματα θα διαρκέσουν λιγότερο απ’ όσο φαντάζεστε.

• Μάθετε να είστε ευτυχισμένοι. Για να είστε ευτυχισμένοι πρέπει να παραδεχτείτε ότι πράγματι το θέλετε. Πρέπει να μάθετε να εκτιμάτε τα θετικά, χωρίς να τα θεωρείτε δεδομένα.

Αυτή είναι η ευτυχία, το γεγονός πως ζούμε. Ουσιαστικά και μόνο το γεγονός πως ζούμε θα έπρεπε να μας κάνει ευτυχισμένους. Είναι ένα προνόμιο που μας στηρίζει ακόμα κι όταν όλα φαίνονται πως έχουν χαθεί.


Αυτό απέδειξε ο John Diamond (10 Μαΐου 1953-2 Μαρτίου 2001), δημοσιογράφος της αγγλικής εφημερίδας The Observer, ο οποίος είχε όγκο στον εγκέφαλο σε τελικό στάδιο και του είχαν δώσει μόνο δύο μήνες ζωής.
Τον Ιανουάριο του 2001 λίγο πριν πεθάνει έγραψε:

"Όταν έχεις τόση λίγη ζωή μπροστά σου, τι είναι η ευτυχία; Να αγαπάς και να αγαπιέσαι, να κάνεις το σωστό και να σε θυμούνται με αγάπη όταν δε θα υπάρχεις.
Ευτυχία είναι να διαβάζεις την εφημερίδα σου το πρωί της Κυριακής, να θυμώνεις επειδή έχεις διαφορετικές απόψεις.
Το κολατσιό που μόλις έφαγες και το βραδινό που περιμένεις να γευτείς. Είναι οι ευγενικές πράξεις που δέχεσαι τυχαία από τους άλλους, οι οποίες υπερνικούν τις κακές και αγενείς πράξεις μ’ έναν τρόπο μαγικό.
Γιατί είμαι ευτυχισμένος; Γιατί είμαι ζωντανός.
Εσείς δεν είστε ευτυχισμένοι; Φυσικά και είστε, αυτή είναι η ευτυχία, εδώ και τώρα. Χαρείτε την!".

Κανόνες καθημερινής ευτυχίας.

- Αποφασίστε ότι δεν θα θυμώνετε εύκολα

- Βάλτε χρώμα στη ζωή σας, τα χρώματα δίνουν χαρά

- Κάντε παρέα με θετικούς ανθρώπους

- Επιτρέψτε στον εαυτό σας να έχει περισσότερες θετικές στιγμές από αρνητικές

- Να επαινείτε τον εαυτό σας

- Να ξεκινάτε τη μέρα σας με χαρούμενες σκέψεις

- Συνηθίστε να είστε καλοδιάθετος

nea-acropoli-athens.gr

Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2015

ΜΕΓΙΣΤΗ ΕΥΛΟΓΙΑ !!! Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΗΣ ΑΓΙΑΣ ΖΩΝΗΣ !!! ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗΣ ΣΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΑ !!!

Μέγιστη Ευλογία !!! για όλο τον κόσμο θεωρείται η παρουσία τής Αγίας Ζώνης τής Παναγίας μας από την Ιερά Μεγίστη Μονή Βατοπαιδίου , την οποία μετέφερε ο Καθ ηγούμενος τής Μονής Βατοπαιδίου Γέροντας Εφραίμ , στην όμορφη Εύβοια και συγκεκριμένα το Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2015 και ώρα 5.00 μ.μ. έγινε  Επίσηµος Υποδοχή της Αγίας Ζώνης εις την Πλατείαν έµπροσθεν του Ιερού  Ναού Κοιµήσεως της Θεοτόκου Βασιλικού. 
Με δάκρυα στα μάτια υποδέχθηκε  ο λαός της Εύβοιας  την Αγία Ζώνη από την Ιερά Μεγίστη Μονή Βατοπαιδίου . 

Την Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2015 και ώρα 6:30 το απόγευμα η Αγία Ζώνη  μεταφέρθηκε επισήμως στον πανηγυρίζοντα Μητροπολιτικό Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου Χαλκίδος, όπου θα παραμείνει για προσκύνημα έως και την Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2015, οπότε, στις 8.00 το πρωί θα αναχωρήσει, με τον ίδιο (της υποδοχής) επίσημο τρόπο και οπωσδήποτε την συμμετοχή των Αρχών και των πιστών χριστιανών, για το Άγιον Όρος.

Η υποδοχή της Αγίας Ζώνης πραγματοποιήθηκε στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Δημητρίου, από τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Χαλκίδος κ. Χρυσόστομο ο οποίος και την παρέβαλε.
Να αναφερθεί ότι στην υποδοχή συμμετείχαν οι Μητροπολίτες Κορίνθου Διονύσιος, Νιγηρίας Αλέξανδρος, Λεμεσού Αθανάσιος, πλειάδα κληρικών και χιλιάδες πιστοί.
Στη συνέχεια ο Μητροπολίτης Χαλκίδος κ. Χρυσόστομος τοποθέτησε την Αγία Ζώνη σε ειδικό προσκυνητάρι στην είσοδο του Ναού, όπου τελέστηκε σύντομη Δοξολογία.
"Είναι μεγάλη ευλογία για την πόλη μας, η εύλεση του ιερού κειμήλιου της Αγίας Ζώνης", τόνισε μεταξύ άλλων ο συγκινημένος ο Μητροπολίτης Χαλκίδος.
Επίσης ο Σεβασμιότατος ευχαρίστησε για ακόμη μια φορά τον Άγιο Καθ ηγούμενο της Μονής Βατοπαιδίου Εφραίμ, ο οποίος μετέφερε στην Μητρόπολή του την Αγία και Τιμία Ζώνη της Υπεραγίας Θεοτόκου.
Ακολούθησε πανηγυρικός αρχιερατικός εσπερινός του Αγίου Δημητρίου, στον οποίο χοροστάτησε ο Σεβ. Μητροπολίτης Κορίνθου κ. Διονύσιος.
Η Αγία Ζώνη όπως έχει καταγραφεί , θαυματουργικά βοήθησε άτεκνα ζευγάρια να αποκτήσουν παιδί. Η Ιερά Μεγίστη Μονή Βατοπαιδίου στην οποία φυλάσσεται, έχει γίνει δέκτης πλειάδας επιστολών από ζευγάρια που καταθέτουν την μαρτυρία τους για το θαύμα που βίωσαν. Και είναι συγκινητικό να νιώθει κανείς την ευγνωμοσύνη των ζευγαριών αυτών να γίνεται μαρτυρία για ένα θαυμαστό γεγονός.
Οι ανωτέρω Ιεροί Ναοί, καθ’ όλες τις ημέρες της παρουσίας της Αγίας Ζώνης εις Αυτούς,  παραμένουν ανοικτοί, όλο το εικοσιτετράωρο, για την διευκόλυνση των προσκυνητών, ενώ  τελείται καθημερινά η Θεία Λειτουργία, ανά δίωρο η Ιερά Παράκληση προς την Υπεραγία Θεοτόκο και κάθε βράδυ Ιερά Αγρυπνία .
Παρακάτω αναφέρεται το υπόλοιπο Πρόγραμμα τής παραμονής τής Αγίας Ζώνης στη Χαλκίδα :

ΤΡΙΤΗ 27 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015
ώρα 7:00 π.µ.:
Όρθρος και Θεία Λειτουργία, προεξάρχοντος του Πανοσιολογιωτάτου Αρχιµ. Ιωάννου Καραµούζη, Ιεροκήρυκος.
ώρα 12:00 µ.: Ιερά Παράκλησις προς τιµήν της Παναγίας.
ώρα 2:00 µ.µ.: Ιερά Παράκλησις προς τιµήν της Παναγίας.
ώρα 4:00 µ.µ.: Ιερά Παράκλησις προς τιµήν της Παναγίας.
ώρα 6:00 µ.µ.: Ιερά Παράκλησις προς τιµήν της Παναγίας.
ώρα 9:00 µ.µ.:
Ιερά Αγρυπνία προς τιµήν της Ελευθερωτρίας Θεοµήτορος, ιερουργούντος του Σεβασµιωτάτου Μητροπολίτου Χαλκίδος κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ.
ΤΕΤΑΡΤΗ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015
ώρα 7:00 π.µ.:
Ιερά Παράκλησις προς τιµήν της Παναγίας και αµέσως µετά αναχώρησις της ΤΙΜΙΑΣ ΖΩΝΗΣ δια το Άγιον Όρος.

*** ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ  ΗΜΑΣ !!!
Χαλκίδα , Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2015
ΒΟΙΩΤΙΚΟ ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ
Δημήτρης Σοβατζής
Email:sovdim@hotmail.com

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2015

ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΤΕ !!! ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ Η ΨΥΧΗ ΣΑΣ ΚΛΑΙΕΙ !!!



Της Άννας Συργιάννη.

Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι στη ζωή σου που μπορεί να τους συναντήσεις τυχαία και να σε στιγματίσουν για μερικά χρόνια. Αυτοί ίσως είναι και οι πιο σημαντικοί, αρκεί να τους προσέξεις και να τους ακούσεις.

Κάποτε άκουσα έναν άνθρωπο τυφλό να τραγουδάει σε έναν πεζόδρομο της Αθήνας. Κοντοστάθηκα κι έμεινα να τον ακούω για ώρα. Εντυπωσιάστηκα από το τρόπο που έπαιζε ακορντεόν χωρίς να βλέπει και με συνεπήρε με τα τραγούδια που έλεγε ο ιδιος. Τότε σκέφτηκα πόση δύναμη άραγε χρειάζεσαι για να πεις με τόσα συναισθήματα δύο μονάχα λέξεις.


Κι όμως η φιγούρα του έχει αποτυπωθεί βαθιά μέσα μου. Θυμάμαι που έπαιζε με τόση άνεση θέλοντας να περάσει ένα μήνυμα συγκίνησης και ζεστασιάς στους γύρω του,μα λίγοι ήταν εκείνοι που πραγματικά έμειναν να τον ακούσουν και να του δώσουν ένα χαρτζιλικι. Η ανθρωπιά στις μέρες μας δυστυχώς απουσιάζει, πόσο μάλλον όταν βλέπεις ανθρώπους αδιάφορους να προσπερνούν και να μην δείχνουν έστω λίγο φιλότιμο.

Βέβαια θα μου πείτε κανείς δεν είναι ίδιος και δε χρωστάει καλό σε κάποιον εκτός από τον εαυτό του,όποτε ποιος ο λογος να “φροντίσει” έναν τυφλό; Μακάρι όλοι μας να σκεφτόμασταν διαφορετικά κι όχι ρεαλιστικά. Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουμε σε μια τέτοια περίπτωση είναι να λυπόμαστε έναν τέτοιον άνθρωπο πιστεύοντας ότι η ζωή του δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Κι όμως συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο.

Όταν ο Θεός σου δίνει τέτοια σπάνια χαρίσματα καλό είναι να τα αξιοποιείς με εναν δικό σου τρόπο. Να τα αξιοποιείς σωστά και δημιουργικά ώστε να συμπεριφέρεσαι όπως κάθε φυσιολογικός άνθρωπος. Όλοι μας αξίζουμε το καλύτερο και πρέπει να βοηθάμε τους συνανθρώπους μας όταν το έχουν πραγματικά ανάγκη! Είναι μεγάλο κατόρθωμα να μπορείς να εκφράζεσαι “τυφλά” και να χαμογελάς.

Να χαμογελάς ακόμα κι αν η ψυχή σου κλαίει, να τραγουδάς ακόμα κι οταν το τραγούδι γίνεται πόνος και να συγκινείς έναν άνθρωπο όπως σε συγκινεί ένα αθώο παιδί. Η ζωή πολλές φορές μας φαίνεται σκληρή και άδικη γιατί μας (επι)δοκιμάζει σε κάθε δυσκολία που βιώνουμε καθημερινά.

Αν εσύ της κλείσεις το μάτι και προχωρήσεις τοτε όλα θα αλλάξουν προς το καλύτερο και δε θα φοβάσαι τίποτα.

Μπορεί η ψυχή να δακρύζει πριν τα μάτια, αλλά το συναίσθημα και το ταλέντο καθρεφτίζουν μέσα μας.

ΜΕ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ !!! Ο ΜΕΓΑΣ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΚΑΙ Η ΛΙΤΑΝΕΥΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΙΕΡΟΥ ΛΕΙΨΑΝΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΕΓΑΛΟΜΑΡΤΥΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΤΟΥ ΜΥΡΟΒΛΥΤΗ ΣΤΗ ΘΗΒΑ !!!

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡOΠΟΛΙΣ ΘΗΒΩΝ & ΛΕΒΑΔΕΙΑΣ
ΙΕΡΟΣ ΕΝΟΡΙΑΚΟΣ ΝΑΟΣ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ - '' ΜΕΓΑΛΗΣ '' ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΘΗΒΩΝ
Θήβα , Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2015

Παρουσία πλήθους πιστών πραγματοποιήθηκε μέσα σε κλίμα Εορταστικό , ο Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός , μετά Αρτοκλασίας και Θείου Κηρύγματος τής Εορτής τού Αγίου Μεγαλομάρτυρος Δημητρίου τού Μυροβλύτη , 
χοροστατούν τος τού Σεβασμιότατου Επισκόπου Τανάγρας κ. Πολύκαρπου με την συν λειτουργία τού Εφημέριου τής Εορτάζουσας Ενορίας Αιδεσιμολογιότατου Πατέρα Γεωργίου και πολλών Ιερέων τής ευρύτερης περιοχής .
 Στη συνέχεια ακολούθησε η Λιτάνευση τής Ιεράς  Εικόνας και τμήματος Ιερού Λειψάνου τού Αγίου στα περίχωρα τής Ενορίας , με την συνοδεία Στρατιωτικού Αγήματος από το ΚΕΠΒ Θηβών .
Τίμησαν με την παρουσία τους την Εορτή τής Μνήμης τού Αγίου Μεγαλομάρτυρος Δημητρίου τού Μυροβλύτη :
Ο Δήμαρχος τού Καλλικρατικού Δήμου Θηβαίων κ. Σπύρος Νικολάου
Ο Βουλευτής Βοιωτίας κ. Βαγγέλης Μπασιάκος 
Ο Διοικητής τού ΚΕΠΒ Θηβών Ταξίαρχος κ. Λεωνίδας Παππάς 
Ο Αντιδήμαρχος τού Δήμου Θηβαίων κ. Ανδρέας Χατζησταμάτης 
Ο Πρόεδρος τού Δημοτικού Συμβουλίου κ. Θανάσης Κοκοντίνης
Οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι : κ.κ. Γιώργος Ψυχογιός , Σπύρος Παπαχριστοδούλου και Γιάννης Αναστασίου 
Δημοτικοί Σύμβουλοι και  Σύμβουλοι τής Δημοτικής Κοινότητας Θηβών τού Καλλικρατικού Δήμου Θηβαίων 

 *** ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ !!! ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΜΕΓΑΛΟΜΑΡΤΥΡΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΤΟΝ ΜΥΡΟΒΛΥΤΗ !!!


ΒΟΙΩΤΙΚΟ ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ
Δημήτρης Σοβατζής
Email:sovdim@hotmail.com




Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2015

ΜΕ ΤΙΜΕΣ ΑΡΧΗΓΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ !!! Η ΕΥΒΟΙΑ ΥΠΟΔΕΧΘΗΚΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ !!!





























Με τιμές αρχηγού κράτους υποδέχτηκε ο Μητροπολίτης Χαλκίδος Χρυσόστομος στον Ι. Ναό Κοιµήσεως της Θεοτόκου Βασιλικού την Αγία Ζώνη
 της Παναγίας που μετέφερε  ο Ηγούμενος της Μονής Βατοπαιδίου Γέροντας Εφραίμ από
 το Άγιο Όρος σήμερα το απόγευμα
 Σάββατο 24  Οκτωβρίου .
Η Αγία Ζώνη,  θα παραμείνει για προσκύνημα έως 
το απόγευμα της Κυριακής 25ης Οκτωβρίου 2015.
Την ημέρα εκείνη, Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2015 
και ώρα 6:30 το απόγευμα η Αγία Ζώνη
 θα μεταφερθεί επισήμως στον πανηγυρίζοντα
 Μητροπολιτικό Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου Χαλκίδος,
 όπου θα παραμείνει για προσκύνημα έως
 και την Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2015, οπότε,
 στις 8.00 το πρωί θα αναχωρήσει,
 με τον ίδιο (της υποδοχής) επίσημο τρόπο
 και οπωσδήποτε την συμμετοχή των Αρχών
 και των πιστών χριστιανών, για το Άγιον Όρος.
Οι ανωτέρω Ιεροί Ναοί, καθ” όλες τις ημέρες
 της παρουσίας της Αγίας Ζώνης εις Αυτούς,
 θα παραμένουν ανοικτοί, όλο το εικοσιτετράωρο, 
για την διευκόλυνση των προσκυνητών,
 ενώ θα τελείται καθημερινά η Θεία Λειτουργία, 
ανά δίωρο η Ιερά Παράκληση
 προς την Υπεραγία Θεοτόκο και κάθε βράδυ Ιερά Αγρυπνία .