Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

ΜΙΑ ΣΠΑΝΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΒΙΛΙΚΑ !!!


Ο Βασίλης Τσιβιλίκας , σε μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις τους για τους 'Ελληνες

1

Βασίλης Τσιβιλίκας « Πολλές φορές ο τόπος πέρασε καταστροφές, πολέμους, εμφυλίους, όμως στάθηκε όρθιος ανασυντάχθηκε και στην συνέχεια αναπτύχθηκε θεαματικά.
Είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρουμε, δεν θα επιτρέψουμε να αυτοκτονήσουμε


Μια από τις τελευταίες συνεντεύξεις του ηθοποιού
Έλληνας ηθοποιός Βασίλης Τσιβιλίκας είχε μιλήσει καταθέτοντας την άποψη του για τη κρίση « Πολλές φορές ο τόπος πέρασε καταστροφές, πολέμους, εμφυλίους, όμως στάθηκε όρθιος ανασυντάχθηκε και στην συνέχεια αναπτύχθηκε θεαματικά.

Αυτοί είναι οι Έλληνες, με την ίδια ευκολία που μπορούν να οδηγηθούνε σε αδιέξοδο με την ίδια ευκολία μπορούν να .....θριαμβεύσουν. Είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρουμε, δεν θα επιτρέψουμε να αυτοκτονήσουμε, το βράδι θα αναπαράγουμε κοινοτοπίες στις τηλεοράσεις, το πρωί όμως με πείσμα θα παλεύουμε δημιουργικά.» Για τους παράγοντες που ευθύνονται για το σημερινό δυσοίωνο και ταραγμένο οικονομικό περιβάλλον χαρακτηριστικά υποστήριξε

«Όλοιμαζί κοιμηθήκαμε, ο ένας παρέσυρε τον άλλο, οι πολιτικοί τον λαό και ο λαός τους πολιτικούς, είχαμε συμφωνήσει ότι εμείς θα σας δίνουμε την ψήφο και εσείς θα μας δίνεται πρόσβαση στο κράτος. Η πολιτική έφταιγε δεν έφταιγαν οι πολιτικοί.» Είχαμε πάρει και λάθος δρόμο ο καθένας κοιτούσε τον εαυτό του και την τσεπούλα αλλά στα δύσκολα τώρα θα είμαστε όλοι μαζί.

Ο έμπειρος ηθοποιός είχε αναφερθεί για τις ευθύνες και την θέση του καλλιτέχνη μέσα στην κρίση «Έχω καθήκον και υποχρέωση απέναντι στην κοινωνία που στήριξε να λέω την γνώμη μου, μου έχουν προτείνουν τρεις φορές να κατεβώ στην πολιτική αλλά δεν ήθελα να αφήσω το θέατρο είμαι σίγουρος ότι τώρα θα είχα βουλευτική σύνταξη, πλέον είναι αργά για μένα .»

Τέλος, οΒασίλης Τσιβιλίκας αποτιμώντας την πορεία της καριέρας του σημείωνε «Όταν βλέπεις την επιτυχία να έρχεται και να ξαναέρχεται, λες κάτσε ρε παιδί μου δεν είναι τυχαίο, δεν θα φύγει, γιατί κάνω αυτό που αγαπώ και εάν συνεχίσω να είμαι τίμιος απέναντι στον κόσμο θα συνεχίσει να με στηρίζει».

Δείτε το παρακάτω Βίντεο


ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2012/03/blog-post_4187.html#ixzz1nzmrdYaL