Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ '' ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΔΗΜΟ '' ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΣΒΙΓΓΟΥ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΘΗΒΑΣ
Δευτέρα, 25 Οκτώβριος 2010

Είμαι ο Σβίγγος Βασίλης του Σταύρου , Λογιστής και είμαι υποψήφιος σύμβουλος της τοπικής κοινότητας Θήβας με τον συνδιασμό "ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΔΗΜΟΣ" του υποψηφίου Δημάρχου Νίκου Σβίγγου . Είμαι μέλος του συμβουλίου της τοπικής οργάνωσης Νεολαίας του ΠΑΣΟΚ Θήβας . Είμαι επίσης μέλος του συλλόγου αποστράτων και εφαίδρων αξιωματίκων Θήβας . Γεννήθηκα στην Αθήνα στις 16 Σεπτεμβρίου 1982 και από τότε κατοικώ μόνιμα στη Θήβα . Είμαι παντρεμένος με την Καλλιόπη Ζερβάκη και έχώ μια μικρή κορούλα , την Σταυρούλα .
Με αισιοδοξία και αντοχή ζητώ τη συμπόρευση των συμπολιτών μου ώστε να λύσουμε τα γεμάτα προκλήσεις ζητήματα της Θήβας . Τα πράγματα δεν είναι ρόδινα , απεναντίας είναι πολύ δύσκολα . Απαραίτητη είναι η συσπείρωση με την ενεργή συμμετόχή όχι μόνο των νέων ανθρώπων , αλλά και των νέων αντιλήψεων .
Δε ζητώ τη στήριξη νέων με αντιλήψεις ξεπερασμένες . Ζητώ όμως και την κοινή πορεία μεγαλύτερων με φρέσκιες ιδέες για το καλό της Θήβας , που ζω και δραστηριοποιούμαι από τη μέρα που γεννήθηκα . Θέλω να συμβάλω όχι μόνο στην ανασυγκρότηση της γειτονιάς μου , τον συνοικισμό , αλλά κυρίως στον τρόπο που πρέπει επιτέλους να αντιμετωπίσουμε τη ζωή μας στη Θήβα , αντιλαμβανόμενος τα σύγχρονα και απαιτητικά της προβλήματα από μια νέα οπτική γωνία .
Η πόλη δεν είναι μόνο πεζοδρόμια και πλακάκια , είναι κυρίως οι άνθρωποι που ζούμε σε αυτήν . Έχοντας μια περισσότερο ανθρωπολογική αντίληψη για τις σύγχρονες προκλήσεις , ζητώ τη στήριξη και την ενεργή συμμετοχή όλων . Η αλλαγή που οραματιζόμαστε εμείς οι νέοι δεν πρόκειται να γίνει από κακεντρεχείς σχολιαστές του καναπέ , οι οποίοι θέλουν καθαρή πόλη αλλά πετάνε στο δρόμο τα σκουπίδια τους .
Να κάνουμε την , κοινωνική πάνω από όλα , κρίση ευκαιρία για να αναγεννήσουμε την αισθητική στην καθημερινότητα μας , στην πόλη μας .
Η ευθύνη της Αλλαγής βαραίνει όλους μας .
Στη νέα μέρα που ξημερώνει δεν είμαστε το μέλλον , είμαστε το παρόν .
Ζητώ την συμμετοχή σας περισσότερο απο τη ψήφο σας .
Με εντιμότητα , διαφάνεια , αποφασιστηκότητα και πάνω από όλα όρεξη για δουλειά ζητώ την ειλικρινή σας εμπιστοσύνη .