Σάββατο 18 Μαΐου 2019

ΜΙΑ ΑΝΑΣΑ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΔΗΜ. ΕΚΛΟΓΕΣ !!! ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ - ΛΙΑΓΚΑ ΕΛΕΝΗ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ '' ΔΗΜΟΣ ΠΟΛΙΤΩΝ '' !!!



Φτάσαμε πλέον μια ανάσα,από τις κρίσιμες Δημοτικές Εκλογές της 26ης Μάιου!! Κρίσιμες διότι,η επομένη δημοτική αρχή,θα κληθεί να διαχειριστεί πολύ μεγάλα και δύσκολα προβλήματα που υπάρχουν στην πόλη μας... Η προσωπική μου άποψη είναι, ότι το πιο κατάλληλο άτομο για να διαχειριστεί αυτά τα προβλήματα είναι ο επικεφαλής του συνδυασμού μας '' ΔΗΜΟΣ_ΠΟΛΙΤΩΝ '' ,ο κος Γιώργος Αναστασίου!! Μαζί με τα υπόλοιπα στελέχη του συνδυασμού μας, δεσμευόμαστε για πραγματική δουλειά ,εντιμότητα, ηθική ,διαφάνεια και όχι αποκλεισμούς... H Περιοχή της Θήβας είναι πλούσια σε ομορφιές , ιστορία , φυσικούς πόρους και σε ανθρώπινο Δυναμικό . Με εργατικότητα , αξιοκρατία και διαφάνεια μπορούμε να αξιοποιήσουμε όλες τις δυνατότητες της περιοχής μας , ακόμη και στην σημερινή κακή οικονομική κατάσταση και να δώσουμε θεαματική ανάπτυξη στην Περιοχή μας . Έχοντας ως στόχο την ανάπτυξη της περιοχής και την ευημερία των πολιτών και με βάση την έως τώρα εμπειρία μου στα κοινά , την Διοίκηση, τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα και την αποτελεσματικότητα μου . Μέχρι τώρα μου εμπιστευτήκατε την αντιπροσώπευσή μου σε επί μέρους κλάδους , την διοίκηση σε διάφορους τομείς καθώς και την διαπαιδαγώγηση των παιδιών σας , ότι πιο πολύτιμο έχετε. Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε όλα αυτά τα χρόνια , σας καλώ να μου δώσετε τη δυνατότητα να σας εκπροσωπήσω στο Δημοτικό Συμβούλιο της Περιοχής Θηβών. Σας ζητώ να με εμπιστευθείτε και δεσμεύομαι να εργαστώ όπως πάντα με συνέπεια , δυναμισμό και όραμα για την πόλη μας και τους ανθρώπους της. Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε όλα αυτά τα χρόνια , σας καλώ να μου δώσετε τη δυνατότητα να σας εκπροσωπήσω στο Δημοτικό Συμβούλιο της Περιοχής Θηβών. Σας ζητώ να με εμπιστευθείτε και δεσμεύομαι να εργαστώ όπως πάντα με συνέπεια , δυναμισμό και όραμα για την πόλη μας και τους ανθρώπους της. Στηρίζω τον Αναστασίου Γεώργιο επειδή πιστεύω ακράδαντα πως είναι η καλύτερη πρόταση για το μέλλον του Δήμου μας. Μοιράζομαι μαζί του τις ίδιες αγωνίες, για ένα Δήμο Θηβαίων, λειτουργικό για τους δημότες, για τους νέους, τους ηλικιωμένους , τους πολύτεκνους, για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες, για τις γυναίκες, φιλόξενο για τους επισκέπτες και ελκυστικό για τους επενδυτές. Γιατί αγαπάμε τον τόπο μας και νοιαζόμαστε για την ανάπτυξη και την προοπτική του. Σας καλώ να με ψηφίσετε έτσι ώστε, να μου δοθεί η δυνατότητα με αγάπη και μεράκι που έχω για την πόλη μας, να εφαρμοστεί σε έργα και παρεμβάσεις που θα βοηθήσουν τους πολίτες !!! Σας ευχαριστώ από καρδίας και εύχομαι η επομένη των εκλογών να έχει έναν μόνο νικητή... ΤΗΝ ΘΗΒΑ ΜΑΣ!! ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ