Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2019

ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ & ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ Η Κ. ΒΙΚΕΝΤΙΑ ΣΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΠΑΣΙΑΚΟΥ !!!

Βικεντία Συροπούλου-Μπασιάκου



Απόφαση του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκου Μητσοτάκη







Με απόφαση του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, ορίζονται: 
  • Γραμματέας Αγροτικών Φορέων η κ. Μαίρη Τριανταφυλλοπούλου
  • Γραμματέας Οικογενειακής Πολιτικής & Ισότητας των Φύλων η κ. Βικεντία Συροπούλου-Μπασιάκου
  • Γραμματέας Προγράμματος ο κ. Δημήτρης Παπαγγελόπουλος
  • Γραμματέας Παραγωγικών Τομέων ο κ. Άκης Μπάφας.
Κατεβάστε βιογραφικό σημείωμα της κ. Τριανταφυλλοπούλου εδώ και φωτογραφικό υλικό εδώ.
Κατεβάστε βιογραφικό σημείωμα της κ. Συροπούλου-Μπασιάκου εδώ και φωτογραφικό υλικό εδώ.
Κατεβάστε βιογραφικό σημείωμα του κ. Παπαγγελόπουλου εδώ και φωτογραφικό υλικό εδώ.
Κατεβάστε βιογραφικό σημείωμα του κ. Μπάφα εδώ και φωτογραφικό υλικό εδώ.
Η Κα Βικεντία Συροπούλου Μπασιάκου δήλωσε σχετικά μέ τήν τοποθέτηση της από τόν Πρωθυπουργό  στήν σημαντική αυτή θέση :
Ευχαριστώ θερμά τον Πρωθυπουργό και Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκο Μητσοτάκη για την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπο μου. Μου ανέθεσε μια σημαντική θέση, από την οποία θα εργασθώ με όλες μου τις δυνάμεις.
Το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας υπήρξε ανέκαθεν το «σπίτι» μου. Αρχικά αυτόνομα και στη συνέχεια «ένα βήμα πίσω» από τον αείμνηστο σύζυγο μου Ευάγγελο Μπασιάκο.
Μόνη μου πλέον, κάνω «ένα βήμα μπροστά» και συνεχίζω την πορεία.


Δημήτρης Σοβατζής