Κυριακή 19 Μαΐου 2013

ΤΟ '' ΑΝΤΙΟ '' ΤΟΥ ΑΡΗ ΣΟ'Ι'ΛΕΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΔΡΑΜΑΣ ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ !!!




Μετά από 2 χρόνια παραμονής στην ΔΟΞΑ και στην ΔΡΑΜΑ φεύγω με τις καλύτερες εντυπώσεις.....
Η ΔΟΞΑ έχει μεγάλη ιστόρια στο Ελληνικό ποδόσφαιρο και είναι τιμή για κάθε ποδοσφαιριστή να φοράει την φανέλα της....
Για εμένα ήταν ένα μεγάλο σκαλοπάτι για το παραπάνω βήμα στην καριέρα μου και για αυτό θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου,τον κ ΤΖΑΝΑΒΑΡΑ τον κ ΚΑΣΔΟΒΑΣΙΛΗ και όλο το υπόλοιπο team αλλά πάνω από όλους τον κ ΣΑΜΙΟ που με πίστεψε και με έφερε στην ομάδα .... Δυστυχώς δεν κατάφερα να βοηθήσω την ομάδα στα τελευταία παιχνίδια να πραγματοποιήσει τον στόχο της διότι στάθηκα άτυχος με έναν τραυματισμό ο οποίος με έχει ταλαιπωρήσει αρκετά.....
'Όσο για τον κόσμο της ΔΟΞΑΣ δεν έχω λόγια για τον ζήλο την πίστη και την αγάπη που έχουν για να δούν την ΔΟΞΑ στην Α΄εθνική .
Σε αντίθεση με κάποιους κακοπροαίρετους που περιτριγυρίζουν την ομάδα και της κάνουν κακό ..
Επίσης θέλω να προσθέσω ένα μεγάλο ευχαριστώ για τον φιλόξενο κόσμο της Δράμας για την αγάπη και τον σεβασμό πρός το προσωπό μου......
Πάνω από όλα φεύγω σαν φίλος και με τις καλύτερες εντυπώσεις....