Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΣΑΠΙΔΗΣ: «ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΨΕ Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΜΟΥ!» !!!



«Είμαι απολύτως βέβαιος ότι ελάχιστοι γνωρίζατε τον Γεώργιο Κασαπίδη βουλευτή Κοζάνης της Νέας Δημοκρατίας, πριν από την ψηφοφορία για τα μέτρα τα οποία και καταψήφισε και διεγράφη. Ο άνθρωπος στενοχωρήθηκε πολύ και όπως μου είπε φίλος βουλευτής ο οποίος τον συνάντησε μετά τα γεγονότα στο καφενείο της Βουλής, μόνο που δεν έκλεγε. Όπως ήταν φυσικό τον πλησίασαν κάποιοι συνάδελφοί του (όχι από ενδιαφέρον φαντάζομαι αλλά, ξέρετε, για το κουτσομπολιό) και τον ρώτησαν γιατί πήρε την απόφαση να καταψηφίσει. Η απάντηση του κ. Κασαπίδη από την Κοζάνη ήταν αποστομωτική: «Γιατί δεν μου επέτρεψε ο πνευματικός μου να ψηφίσω τα μέτρα!!!» Οι βουλευτές δεν πολύ παραξενεύτηκαν, είναι η αλήθεια, γιατί γνωρίζουν ότι ο κ. Κασαπίδης από την Κοζάνη είναι πολύ πιστός χριστιανός. Αυτό που αναζητά τώρα το Μαξίμου είναι ο πνευματικός που τους έκανε την ζημιά. Όχι δεν είναι ο Εφραίμ!» 
ΣΧΟΛΙΟ HELLAS - ORTHODOXY: Παρότι αυτή η είδηση είναι από το γνωστό για τις ανθελληνικές και αντιχριστιανικές του θέσεις "Πρώτο Θέμα", επομένως πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί, ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΕΓΙΝΕ ΕΤΣΙ, ΑΞΙΖΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΚΑΣΑΠΙΔΗ!
Κι αυτό, γιατί ακολούθησε την εντολή του ιερέως πνευματικού του κι έπραξε ανάλογα, καταψηφίζοντας τα νέα επαχθή μέτρα!!!
Αλήθεια, πόσο διαφορετική θα ήταν η κατάσταση στην Ελλάδα αν όλοι οι πολιτικοί συμβουλεύονταν ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ πνευματικούς, πριν πάρουν τις αποφάσεις τους;
ΓΙ' ΑΥΤΟ ΦΤΑΣΑΜΕ ΕΔΩ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ...!