Παρασκευή 12 Απριλίου 2019

ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ !!!



Δελτίο Τύπου

12-04-2019
Αγαπητοί συμπολίτες,

Καθώς η προεκλογική περίοδος έχει επίσημα αρχίσει, θα ήθελα να σας ενημερώσω, κατόπιν ερωτημάτων σας για την υποψηφιότητά μου, ότι δεν θα συμμετάσχω στις επερχόμενες περιφερειακές εκλογές.

Εκφράζω παρά ταύτα από καρδιάς την αμέριστη στήριξή μου στον συνδυασμό «Επιμένουμε Στην Καρδιά της Ελλάδας» με επικεφαλής τον υποψήφιο περιφερειάρχη Φάνη Σπανό, άξιο συνεχιστή της προσπάθειας που όλοι μαζί ξεκινήσαμε το 2014. 

Με γνώμονα την ανανέωση που προτάσσει και ο ίδιος ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης, και όντας μέλος του Μητρώου Στελεχών του κόμματός μας εδώ και δύο χρόνια, έχω εκφράσει τη βούλησή μου ότι προτίθεμαι να υπηρετήσω την παράταξη από την κεντρική πολιτική σκηνή στις επικείμενες βουλευτικές εκλογές. Από την πατρίδα μου, τη Βοιωτία.

Με εκτίμηση,

Παπαχριστοδούλου Σπύρος

Περιφερειακός Σύμβουλος Στερεάς Ελλάδας