Παρασκευή 26 Απριλίου 2019

ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΜΗΝΥΜΑ !!! ΤΗΣ ΔΕΣΠΟΙΝΑΣ ΠΑΡΙΣΗ , ΥΠΟΨΗΦΙΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΗΒΑΙΩΝ



ΔΕΣΠΟΙΝΑ   ΠΑΡΙΣΗ  ΤΟΥ  ΠΑΡΙΣΗ
Υ π ο ψ ή φ ι α    Δ η μ ο τ ι κ ή   Σ ύ μ β ο υ λ ο ς
μ ε   τ ο   σ υ ν δ υ α σ μ ό   Δ ή μ ο ς   Π ο λ ι τ ώ ν.
Αγαπημένοι μου συμπολίτες ,
            Γνωρίζοντας την διαρκή μου παρουσία στα δρώμενα της πόλης μας , από κάθε πόστο που μπορεί να κατείχα, αλλά και μέσα απ την επαγγελματική μου δραστηριότητα που φέτος κλείνει 25 χρόνια.
Πήρα την απόφαση να κατέλθω στις επερχόμενες εκλογές με την συνδυασμό Δήμος πολιτών με επικεφαλής τον Γιώργο Αναστασίου για να μπορέσω να συμβάλλω  και εγώ με όλες μου τις δυνάμεις στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής της πόλης μας.
Γνωρίζω πολύ καλά τις απαιτήσεις που έχει αυτή μου η ενασχόληση και είμαι έτοιμη να ανταποκριθώ με αίσθημα ευθύνης , δικαιοσύνης και εντιμότητας.
Διανύοντας την Μεγάλη εβδομάδα και φτάνοντας στην κορύφωση του θείου δράματος και τελικά της Ανάστασης, θέλω να ευχηθώ , ο θείος λόγος και η θυσία της σταύρωσης ας καθοδηγούν την σκέψη μας , για να βλέπουμε πίσω με κατανόηση , μπροστά με ελπίδα και γύρω μας με αγάπη.
ΚΑΛΟ  ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ !!!