Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2019

Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΡΗΣΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΗΒΑΙΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΗ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ !!!

























Φίλες και φίλοι, Όσοι με γνωρίζετε, θα ξέρετε ότι ο αθλητισμός, μου έμαθε
να πιστεύω στην ομαδικότητα, η οποία θεωρείται
ακρογωνιαίος λίθος του πολιτισμού. Είναι αδιαμφισβήτητο
γεγονός ότι οι συλλογικοί στόχοι, οι οποίοι τίθενται στη
διάρκεια της ζωής μας, επιτυγχάνονται μόνο με υπομονή
και επιμονή, προσπερνώντας τις προσωπικές φιλοδοξίες
και έχουν ως απώτερο σκοπό την τελική επιτυχία, αυτή
που θα ωφελήσει τους πολλούς και όχι τους λίγους. Η ενασχόληση μου με την εκπαιδευτική κοινότητα με
βοήθησε να συνειδητοποιήσω και να ενστερνιστώ την
αντίληψη ότι στις νέες γενιές αξίζει να δώσουμε
περισσότερα κίνητρα και ουσιαστικούς λόγους για
να παραμείνουν στον τόπο μας. Με αυτό το σκεπτικό, το οποίο έχω υιοθετήσει και
ως στάση ζωής, δε θα μπορούσα παρά να απαντήσω θετικά, για τη
συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο, στην πρόσκληση του
φίλου, Γρηγόρη Παπαβασιλείου, για τις επερχόμενες
δημοτικές εκλογές, οι οποίες με τη στήριξη όλων σας
θα τον ανακηρύξουν Δήμαρχο του Δήμου Θηβαίων.
Η Θήβα και ο Δήμος μας, είναι ο τόπος που γεννήθηκα,
που πήγα σχολείο και απέκτησα πιστούς φίλους και φίλες
και που δραστηριοποιήθηκα επαγγελματικά.
Είναι ο τόπος που στηρίζω και θα στηρίζω, μέσα από
τον αθλητισμό και τον πολιτισμό! Θέλω να ευχαριστήσω τον Γρηγόρη Παπαβασιλείου για την
τιμή που μου απέδωσε καλώντας με στο ψηφοδέλτιό του
και μου έδωσε την δυνατότητα να συμμετέχω σε αυτό
το νέο ξεκίνημα, για να προσφέρω τα μέγιστα στην πόλη
που αγαπώ. Απευθυνόμενος σε όλους τους πολίτες του Δήμου Θηβαίων,
τους ζητώ να είναι μαζί μας σε αυτή τη νέα προσπάθεια,
σε αυτό το νέο ξεκίνημα, το οποίο δημιουργήθηκε
από ενδιαφέρον και αγάπη για τον τόπο μας. Προχωράμε.....