Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

ΠΙΚΡΑΜΜΕΝΟΣ !!! Ο ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ !!!


Π.Πικραμμένος: "Λόγω ονόματος ήμουν ο κατάλληλος γι' αυτή την θέση"

Τετάρτη, 16 Μαΐου 2012 16:45
ΕκτύπωσηPDF

Γλυκειά γεύση άφησε η πρώτη επαφή του Π.Πικραμμένου με τους δημοσιογράφους. Πιο επικοινωνιακός απ' ότι μπορούσε να φανταστεί κανείς, με χιούμορ, διάθεση αυτοσαρκασμού, αλλά και με την σοβαρότητα που αρμόζει σε αυτές τις στιγμές εμφανίστηκε ο εντολοδόχος υπηρεσιακός πρωθυπουργός.

Αρχικά, ο Πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας και πλεον εντολοδόχος υπηρεσιακός πρωθυπουργός φάνηκε από την γλώσσα του σώματος να έχει τρακ. Όλοι πίστευαν ότι ο καθιερωμένος διάλογος μπροστά στις κάμερες με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας θα εξαντλούνταν σε φράσεις : "Είναι μεγάλη μου τιμη", "Ελπίζω να φανώ αντάξιος" κ.τ.λ.

Όμως, στην συνέχεια ο κ. Πικραμμένος έκανε την έκπληξη:

"Να πω και κάτι αστείο κ.Πρόεδρε: Σήμερα διάβασα στην εφημερίδα ότι λόγω ονόματος θα ήμουν ο καταλληλότερος για να είμαι ο τελευταίος πρωθυπουργός της μεταπολιτευσης". Τότε όλοι ξέσπασαν σε γέλια.

Η ατμόσφαιρα ελάφρυνε και όλο αυτό φάνηκε να αρέσει πολύ στον Κ.Παπούλια ο οποίος ήθελε να συνεχίσει το αστείο. Είπε λοιπόν ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας: «Θα σας πω και εγώ κάτι ευχάριστο. Θα δεχθώ με χαρά να μας προσφέρετε καφέ με πολλή ζάχαρη".

Τη συζήτηση έκλεισε ο κ. Πικραμμένος, λέγοντας, ότι θα ήθελε μετά από εκείνον «να υπάρξει μια περίοδος αναγέννησης για την ωραία μας χώρα».

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ


newsit