Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

ΡΟΚΦΕΛΕΡ ΚΥΝΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ !!! Ε ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΥΝΩΜΟΤΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ !!!












ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙ ΑΥΤΟ!!!!!
Ο Ντέιβιντ Ροκφέλερ, που συμμετέχει συνεχώς στις διασκέψεις της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ, έγραψε τα εξής σε ένα βιβλίο του 2003 με τίτλο "Απομνημονεύματα".... "Ορισμένοι μάλιστα πιστεύουν ότι είμαστε μέρος μιας μυστικής κλίκας που δουλεύουμε εναντίον των συμφερόντων των Ηνωμένων Πολιτειών, χαρακτηρίζοντας την οικογένειά μου και εμένα ως «διεθνιστές» και ότι συνωμοτούμε με άλλους ανά τον κόσμο για να οικοδομήσουμε ένα πιο ολοκληρωμένο παγκόσμιο πολιτικό και οικονομικό οικοδόμημα - ένα κόσμο, αν θέλετε.

Αν αυτή είναι η κατηγορία, δηλώνω ένοχος, και είμαι περήφανος γι’ αυτό".



Δεν ξέρω για σας, αλλά δεν μου αρέσει το γεγονός ότι ένα μάτσο ελιτιστές συνεδριάζουν στα μυστικά και συζητούν πώς να χτίσουν ένα «πιο ολοκληρωμένο παγκόσμιο πολιτικό και οικονομικό οικοδόμημα», που σημαίνει μία Νέα Παγκόσμια Τάξη.