Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ !!! ΤΟ ΙΣΧΥΡΟ ΧΑΡΤΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ !!!











Τα τελευταία χρόνια απροκάλυπτα πλέον βλέπουμε τη δημιουργία Παγκόσμιων θεσμών με τελικό στόχο την Παγκόσμια Διακυβέρνηση, που περισσότερο φέρνει σε...Δικτατορία, αν κρίνουμε από τον τρόπο που οι "απρόσωπες" αγορές μαστιγώνουν τον ελληνικό λαό και σιγά - σιγά ο βούρδουλας εκτείνεται και στους υπόλοιπους.

Βλέπουμε ο Χριστιανισμός να κυνηγιέται παντού ιδιαιτέρως η Ελληνορθοδοξία (Και στην Ρωσία Ελληνορθοδοξία είναι, αυτή διδάχτηκαν δεν υπάρχει Ρωσορθοδοξία), ίσως γιατί το μήνυμά του αποτελεί εμπόδιο για τους Παγκοσμιοποιητές, αλληλεγγύη και αγάπη που τους φέρνουν βήχα,και φυσικά ο Ελληνισμός ο πυλώνας της σκέψης, της ορθής διανόησης και του ελεύθερου πνεύματος, δεν ταιριάζουν αυτά τα κουσούρια... στον άνθρωπο σκλάβο της νέας χιλιετίας. 

Για αυτό το λογο βλέπουμε την δημιουργία μιας Πανθρησκευτικής άποψης του στιλ υπάρχει μια Ανώτερη Δύναμη ώστε όλοι να συγκλίνουν χωρίς να το καταλάβουν σε μια νέα αντίληψη περί Θείου. 


"Αυτά είναι σχέδια διαβόλων. (…) Θα γίνει μεγάλη σύγχυση.

Μέσα στη σύγχυση αυτή, όλοι θα ζητούν ένα Μεσσία, για να τους σώσει. Και τότε θα παρουσιάσουν κάποιον που θα πει:

"Εγώ είμαι ο Ιμάμης, εγώ είμαι ο πέμπτος Βούδδας, εγώ είμαι ο Χριστός, που περιμένουν οι Χριστιανοί, εγώ είμαι αυτός που περιμένουν οι Ιεχωβάδες, εγώ είμαι ο Μεσσίας των Εβραίων". 

Πέντε "εγώ" θα έχει… Ο Αντίχριστος θα είναι ο αναμενόμενος, κατά κάποιον τρόπο, ενσαρκωμένος διάβολος, που θα παρουσιαστεί στον ισραηλιτικό λαό ως Μεσσίας και θα πλανήσει τον κόσμο." 

Τα λόγια ανήκουν στον Γέροντα Παϊσιο ο οποίος προβλέπει ότι αυτός που θα πάρει την κυριαρχία του πλανήτη, θα εκμεταλευτεί δύο πράγματα: 

Την μεγάλη ΄συγχυση που θα επικρατεί (ήδη συμβαίνει), και την ανάγκη όλων να δουν το δικό τους Μεσία να τους σώζει από το βάραθρο. 

Προ ημερών είδαμε ότι στις Βρυξέλες απαγόρεψαν το χριστουγεννιάτικο δέντρο προς αποφυγήν προσβολής στους αλλόθρησκους.

Μεθαύριο καταργούνται οι εικόνες στα σχολεία, θα απαγορεύεται να φορούν σταυρούς οι εργαζόμενοι στην εργασία τους.

Η Πανθρησκεία είναι ήδη εδώ, εκ των πραγμάτων θα έχει και αυτή Μεσσία,κάποιον που θα τους ευχαριστεί όλους. 

Η Νέα Τάξη γνωρίζει ότι για να τους ακολουθήσει ο πλανήτης πρέπει να τους ελέγχει στο μυαλό, και ο έλεγχος ξεκινάει πάντοτε με μια Μεγάλη Σύγχυση.