Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

ΜΠΑΡΟΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ...ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ !!!


Μετά απο πολύωρη και ώριμη σκέψη και συζήτηση με τον εαυτό μου παρακολουθώντας το Ιταλία-Ισπανία κι αφου συμπεριέλαβα πολλά πραγματα στις σκέψεις μου ήρθε η ώρα να δώσω ένα πρόωρο τέλος σε αυτο που αγαπώ τόσο πολυ,σε αυτό που με έμαθε να ζω,σε αυτό που ήθελα να κάνω σε όλη μου την ζωή αφου πλέον θέλω να έχω την υγεια μου και να μπορω να εργάζομαι κ να προσφέρω στην γυναικα κ την οικογένεια μου. Τέλος λοιπόν σε μία περιπέτεια(μην πω καριέρα θα ήταν αμαρτία) τουλάχιστον 14 χρόνων με πολλά δάκρυα μετα απο κάθε χαμένο αγώνα, αίματα(ειδικα απο τα γήπεδα με χώμα που δόξα τον Θεό πρόλαβα) αλλα κυρίως πολλά όνειρα και αγάπη. Τέλος για μένα ο ρόλος του ποδοσφαιριστή και το ποδόσφαιρο απο αυτό το πόστο αφου οι κατα καιρούς πόνοι στο πόδι μου δεν μου το επιτρέπουν. Πέρασα πολλά,γνώρισα ανθρώπους καλούς,αδιάφορους,κακούς,εγκληματίες αλλα μπορω να πω πως χάρηκα κ έφτασα μέχρι ενα σημείο να ζήσω το όνειρο μου στην Δ´ Εθνικη κατηγορία με την Χαλκίδα, Γ´Εθνικη κατηγορία με τον Ατρόμητο Πειραιώς και λίγους μήνες στην Β´ Εθνικη κατηγορία της Ρουμανίας αλλα και με προπονησεις κ φιλικά με την Εθνικη Ομάδα Beach Soccer.
Δίπλα μου είχα πάντα την οικογένεια μου βέβαια όχι χρηματικά όπως πολλοι πλέον όπου αγωνιστηκα αγωνιστηκα με την αξία μου όχι με ψεμματα μονο με την αγαπη που εχω για το ποδοσφαιρο,χωρίς αυτούς τους ήρωες δεν θα ημουν τιποτα δεν θα ειχα καταφέρει το παραμικρό ηταν κ είναι το στήριγμα μου. Πλέον έχω δουλεια και μια υπέροχη γυναικα που αισθάνομαι την υποχρέωση να είμαι σε όλα διπλα της και πάντα ενεργός και υγειής. Η σκέψη μου είναι να συνεχίσω απο το πόστο της προπονητικής που απο το λιγο που εχω ασχοληθεί στις νεαρές ηλικίες εχω αγαπήσει κ με εχουν αγαπήσει. Βέβαια δεν θα αφησω και το ποδόσφαιρο έτσι αφου πίσω μου αφήνω κάποιον πολύ καλυτερο κ πιο δυνατό κουβαλώντας όλες μου τις εμπειρίες κ βοηθώντας τον σε κάθε βήμα τον μικρό μου αδερφο τον Ανδρέα που ελπίζω να σας απασχολήσει όλους στο μέλλον.Για την ιστορία λοιπόν οι ομάδες που πέρασα: Αίολος, Α.Ο Κοσκίνων,Μικτή Ευβοίας Α.Ο Χαλκις, Ατρόμητος Πειραια,Farul Constanta,Α.Ο Δύστου,ΚΡΙΟΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ,Α.Ο Πειραιας, Άτταλος Νέας Φιλαδελφειας και ΠΑΟΚ Μάνδρας. Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ σε ανθρώπους που σεβάστηκα μέσα στον χώρο και με σεβάστηκαν παρα το νεαρό της ηλικίας μου με μεγαλύτερο όλων στα μάτια μου τον Γιώργο Ποδαρά παλαίμαχο ποδοσφαιριστή του Παναθηναϊκού και προπονητή μου στην Χαλκιδα που πίστεψε τόσο σε μένα στην ηλικία των 17. Σε ευχαριστω πολυ coach. Ευχαριστώ επίσης όλα τα λαμόγια,απατεώνες αλλα κ μεγάλους υποκριτές και Ιούδες(παίκτες,προπονητές και παράγοντες) που συνάντησα σε αρκετές απο τις ομάδες που αγωνίστηκα, τους ευχαριστω ολους γιατι αυτοί με έκαναν αυτο που είμαι,τόσο δυνατό και ψυχρό γιατι κ η ζωή αυτή είναι όπως το ποδόσφαιρο. Οι καλές στιγμές ειναι μετρημένες και κρατάνε λιγο αλλα αυτες ειναι που μετράνε.Εξάλλου όπως λεει ενας πολύ ευγενικος και καλός κύριος που έχω γνωρισει το μόνο που μένει ειναι οι φωτογραφίες και απο αυτές έχω πολλές κύριε Elias Thalassis και Apostolos Averkiadhs.Σας ευχαριστώ πολύ κι εσάς για το ομορφο άλμπουμ φωτογραφιών που μου έχετε χαρίσει. Για το τέλος μην τα βάφουμε όλα μαύρα αυτο δεν είναι τίποτα κάτι τελειώνει κάτι νέο αρχίζει. Τα πραγματικά προβλήματα ειναι εκεί έξω και καλούμαστε όλοι να τα αντιμετωπίσουμε με τα αγαπημένα μας πρόσωπα με χαμόγελο. Ο λόγος που το αναφέρω ένας ήρωας ανάμεσα μας που γνωρίζω λίγο αλλα θαυμάζω πολύ και όλη μου η θετική ενέργεια είναι μαζί του...!!! Κράτα γερά αδελφέ Giannis Rokkakis Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016 Μπαρόλας Γιώργος