Δευτέρα 4 Μαρτίου 2019

Η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΡΙΣΗ , ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ '' ΔΗΜΟΣ ΠΟΛΙΤΩΝ '' ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΘΗΒΑΙΩΝ !!!



Θήβα 04-03-2019

Κυρίες και κύριοι
Αγαπητοί Συμπολίτες


Είμαι η Δέσποινα Παρίση του Παρίση και της Αικατερίνης  Μπουμπούκη.  Γεννήθηκα στην Αθήνα  στις 14 Ιουλίου 1973 και μένω μόνιμα μαζί με τον δεκαπεντάχρονο γιο μου Ιωάννη στην Θήβα. Είμαι απόφοιτη της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του τμήματος Λογιστικής, πραγματογνώμονας,  Ελεύθερη Επαγγελματίας με Λογιστικό – Φοροτεχνικό Γραφείο στην Θήβα , άδεια ασκήσεως επαγγέλματος  Α΄ Τάξης από το έτος 2006 και κάνω μεταπτυχιακές σπουδές στην Τραπεζική στο ΕΑΠ.
Από πολύ μικρή ήμουν ευαισθητοποιημένη με τα προβλήματα της κάθε ομάδας της οποίας ήμουν μέλος.
Η ενασχόληση μου με τα κοινά και την πολιτική έχει ξεκινήσει από πολύ νωρίς. Το 1994 σε ηλικία μόλις 21 ετών έθεσα υποψηφιότητα στον Δήμο της Θήβας με τον αείμνηστο Αλέξανδρο Κοφίνη με τον οποίο συνεργάστηκα μέχρι το 2003, σε τρεις Δημοτικές επιχειρήσεις που ασχολούνταν με τον Πολιτισμό και τον Αθλητισμό, την Προστασία του Περιβάλλοντος και την Επαγγελματική Κατάρτισης.
Έχοντας μεγαλώσει σε ένα περιβάλλον που η πολιτική  και τα προβλήματα των ανθρώπων ήταν καθημερινό θέμα συζήτησης στο σπίτι μας,  αφού η μητέρα μου Αικατερίνη Μπουμπούκη ήταν  ιδιαιτέρα γραμματέας του Αριστείδη Τσιπλάκου (Υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας επί Ν.Δ.),  συνειδητοποίησα ότι είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να δίνεις λύσεις σε προβλήματα ανθρώπων που έχουν ανάγκη και που δεν μπορούν από μόνοι τους να τα λύσουν. Αυτό όμως με έκανε να λειτουργώ έτσι και στην ζωή μου και στην δουλειά μου και σε οποιοδήποτε άλλο χώρο κινήθηκα, είτε σαν επαγγελματίας, στον Σύλλογο Λογιστών Θήβας όπου διετέλεσα και Γεν. Γραμματέας, είτε ως μέλος της Π.Ε.Φ.Ε ( Πανελλήνιας Ένωσης Φοροτεχνικών Επιστημόνων Ελλάδας ), είτε ως πρόεδρος στον Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του 8ου Δημοτικού Σχολείου Θήβας και του 6ου Νηπιαγωγείου Θήβας, είτε ως  εθελόντρια στην Τράπεζα Αγάπης του Αγ. Γεωργίου Θήβας, είτε ακόμη - ακόμη  εκτελώντας τα καθήκοντα του ενόρκου ως ευυπόληπτη πολίτης σε κακουργηματικές πράξεις στα Δικαστήρια της Θήβας.

ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ, Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ , ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
ΚΑΙ Η ΛΥΣΗ.

Σήμερα και μετά την τιμητική πρόταση του Γιώργου Αναστασίου αποφάσισα να συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο της Δημοτικής Παράταξης  «ΔΗΜΟΣ ΠΟΛΙΤΩΝ» γιατί σύμφωνα με το όνομα της παράταξης πιστεύω ότι ο ΠΟΛΙΤΗΣ θα είναι το κύριο μέλημα του  ΝΕΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΗΒΑΙΩΝ και βέβαια η ανάδειξη  της πόλης μας και η κατάταξη της στις σύγχρονες πόλεις ,  στις πόλεις που θα καθορίσουν την πολιτιστική ανάπτυξη της χώρας.
Στο χέρι του Θηβαϊκού λαού είναι να αποφασίσει τι θέλει για την Θήβα. Η ανάπτυξη και η ανάδειξη της πόλης μας μπορεί να γίνει μόνο με την βοήθεια όλων μας.
  
ΕΓΩ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ  ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΜΕ ΟΛΕΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ.

Ο Γιώργος  επέλεξε τους συνεργάτες του, οι οποίοι  δεν θα διστάσουν να διαθέσουν τον εαυτό τους για το κοινό καλό χωρίς προσωπικό όφελος.
Όλοι μαζί μπορούμε να γίνει ο ΔΗΜΟΣ
Πραγματικά Ο ΔΗΜΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.

ΜΕ ΕΚΤΙΜΙΣΗ

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΡΙΣΗ του ΠΑΡΙΣΗ
ΔΑΓΛΑΡΙΔΟΥ 6 ΘΗΒΑ
ΤΗΛ:  2262100163 & 6985916314