Προκαλεί μεγάλη εντύπωση, ακόμα και σε απίστους ή "χλιαρούς" Χριστιανούς, η στάση που τήρησε η Ορθόδοξη Ελλαδική Εκκλησία στα πρόσφατα γεγονότα της υπερψήφισης της κατάργησης της Κυριακάτικης Αργίας, από την "Βουλή των Ελλήνων".
Εκτός από κάποιες - λιγοστές - μεμονωμένες φωνές Ιεραρχών, που διαμαρτυρήθηκαν έντονα για την αντιχριστιανική αυτή ενέργεια εκ μέρους της "δεξιάς" κυβέρνησης (η οποία, υπενθυμίζουμε, παρότι εδώ και χρόνια καπηλεύεται την Πίστη των Ελλήνων πολιτών, υφαρπάζοντας την ψήφο τους, αποδεικνύεται στην πράξη παντελώς ξένη και εχθρική στην Ορθοδοξία μας), η Επίσημη Εκκλησία, όπως αυτή εκφράζεται από τον Αρχιεπίσκοπο και την Ιερά Σύνοδο, σιώπησε!
Ούτε μια ανακοινωσούλα δεν γράφτηκε, ούτε μισή λέξη δεν ειπώθηκε για ένα θέμα που θα έπρεπε να είναι "αιτία πολέμου" στις σχέσεις Εκκλησίας - Κράτους!
Υπάρχουν βέβαια και οι...πονηροί, οι οποίοι θα μιλήσουν ξανά για "σωστή (!!!) σιωπή, αφού η Εκκλησία δεν πρέπει να ανακατεύεται στην πολιτική"!
Ερωτούμε λοιπόν:
- Είναι πολιτική η κατάργηση της αργίας της Ημέρας του Κυρίου (=Κυριακή);
- Αν δεν μιλήσει η Εκκλησία για κάτι που επηρεάζει ΑΜΕΣΑ τη ζωή εκατομμυρίων πιστών ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ, ποιος θα μιλήσει;
Βλέπουμε λοιπόν, πως η γραμμή της σιωπής που έχει χαράξει εδώ και χρόνια ο Αρχιεπίσκοπος, δεν αφορά μονάχα τα "πολιτικά", αλλά ακόμα και τα εκκλησιαστικά θέματα!!!
Ο πιστός λαός, αισθάνεται εγκαταλελειμμένος. Πλήθος ερωτήσεων απευθύνονται στους κατά Ενορίες Ιερείς από πολύ κόσμο, με αφορμή την κατάργηση της Κυριακάτικης Αργίας: "Πάτερ, γιατί δεν μιλά η Εκκλησία; Ποια είναι η θέση της; Να δουλεύουμε την Κυριακή; Είναι σωστό;".
Αποτέλεσμα; Ακόμα κι αν ο εκάστοτε Ιερέας ή/και Αρχιερέας ενημέρωνε το Ποίμνιο εκφράζοντας την Ορθόδοξη θέση για το θέμα, εκείνο παρέμενε με την εντύπωση πως η Εκκλησία μας παρέμεινε άλαλη στο ζήτημα, αφού επισήμως ουδεμία θέση της εκφράστηκε!
Έχει άδικο άραγε ο κόσμος;
Υ.Γ. Και μέσα σ' όλα αυτά, προξενεί αλγεινή εντύπωση η σπουδή (!!!) υψηλά ιστάμενων εκκλησιαστικών προσώπων για το...μοίρασμα οφικίων και Μητροπόλεων, όπως διαβάζουμε εδώ. Φυσικά, μπορεί το δημοσίευμα να είναι αναληθές. Μπορεί όμως και όχι.