Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2015

ΑΝΑΛΓΗΤΗ !!! ΚΑΙ ΑΔΙΚΗ !!! Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ !!! ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΒΟΙΩΤΟ ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΗ ΣΠΥΡΟ ΛΕΜΠΕΣΗ !!!


 Κραυγή αγωνίας από τον πρωταθλητή στον ακοντισμό, Σπύρο Λεμπέση αφού λίγο καιρό πριν τους Ολυμπιακούς αγώνες του Ρίο, παραμένει αβοήθητος από την πολιτεία.Ο 28χρονος αθλητής, μέσω μιας ανάρτησής του στο facebook, επισημαίνει την αδιαφορία της πολιτείας, αφού όπως τονίζει του οφείλεται ακόμη το πριμ για την επιτυχία του στους Ολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου. Όπως σημειώνει ο αθλητής, που κατέλαβε την έβδομη θέση στο Λονδίνο, αν δε γίνει κάτι από τους αρμόδιους τότε θα αναγκαστεί να βάλει τέλος στην αθλητική του καριέρα.

Όλα αυτά για έναν αθλητή τεράστιων ικανοτήτων, που έχει την δεύτερη καλύτερη επίδοση στην Ελλάδα, πίσω από τον σπουδαίο Κώστα Γκατσιούδη.

Η ανάρτηση του αθλητή: «Φέτος διανύουμε μια απαιτητική και δύσκολη χρονιά διότι το καλοκαίρι του 2016 θα έχουμε τους Ολυμπιακούς Αγώνες στη Βραζιλία. Οφείλω όμως να πω ότι για τη διάκριση που πέτυχα στη προηγούμενη Ολυμπιάδα δεν μου δόθηκε το ανάλογο πριμ όπως και τίποτε άλλο. Να θυμηθούμε βέβαια ότι κυβερνούσε η Νέα Δημοκρατία ε. Λοιπόν, εγώ έχω όλη την καλή διάθεση να το παλέψω αλλά οφείλω να δηλώσω ότι εάν μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα δε φιλοτιμηθεί η ΓΓΑ κυρίως να κάνει κάτι τότε θα αναγκαστώ να βάλω ένα τέλος στην αθλητική μου πορεία. Δεν πάει άλλο αυτή η περιφρόνηση, να σε ξεπετάνε με ένα βραβείο, να σου χτυπάνε την πλάτη, να σου δίνουν υποσχέσεις και μετά να κάνουν τους χαζούς. Εγώ για το ακόντιο έχω στερηθεί, έχω φορτωθεί χειρουργεία, απογοητεύσεις. Και όλα αυτά ξαφνικά βάλλομαι να τα πετάξω στο καλάθι των αχρήστων; Έτσι φέρεται αυτή η χώρα στα παιδιά της; Αυτό είναι μεγάλη προδοσία…»


.sdna.grh
ttp://permisospress.blogspot.gr/2015/10/blog-post_17.html