Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

ΤΟ '' ΔΕΙΠΝΟ '' ΤΟΥ Γ.Σ. ΗΡΑΚΛΗ ΤΗΣ ΘΗΒΑΣ !!!

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012
Εξοχικό κοσμικό κέντρο '' Ο ΜΠΑΡΜΠΑΓΙΑΝΝΗΣ '' Μοσχοπόδι Θηβών
Δείπνο παρέθεσε τό Διοικητικό Συμβούλιο τού Γυμναστικού Συλλόγου '' ΗΡΑΚΛΗΣ '' τής Θήβας
στούς Μπασκετμπολίστες τού Ανδρικού τμήματος στό εξοχικό κέντρο ''ΜΠΑΡΜΠΑΓΙΑΝΝΗΣ '' στό Μοσχοπόδι Θηβών μέσα σέ όμορφο οικογενειακό κλίμα τό οποίον είναι τό εχέγγυο τής έξωθεν καλής μαρτυρίας πού έχει παγιώσει τά τελευταία χρόνια ο Ιστορικός Σύλλογος τής Θήβας πού φέρει τό όνομα τού Μυθικού ΗΡΑΚΛΗ .
Μέ τήν ιδιότητα τού Δημοσιογράφου μετά από πρόσκληση έδωσα τό παρόν καί βίωσα από κοντά αυτή τήν όμορφη ατμόσφαιρα πού εκπέμπει ολο τό Μπασκετικό Τμήμα τού Γ.Σ. ΗΡΑΚΛΗ , καί έχω υποχρέωση αφού ευχαριστήσω δημοσίως γιά τήν τιμητική πρόσκλήση πρός τό πρόσωπο μου , νά συγχαρώ τό Διοικητικό Συμβούλιο καί τό Προπονητικό Τήμ γιά τό υπέροχο Αθλητικό τους δημιούργημα  πού παράγει πραγματικό Αθλητισμό μέ τήν Ευγενή Αμιλα νά είναι οδηγός στήν αγωνιστική τους δράση .
Εύχομαι ολόψυχα καλή πορεία φέτος στό Ανδρικό Τμήμα τού Γ.Σ. ΗΡΑΚΛΗ στό πρωτάθλημα τής Α ' Ε.Σ.ΚΑ.Σ.Ε. , τό ίδιο καί στά μικρότερα τμήματα τού Ιστορικού Συλλόγου , καί νά ευχαριστήσω ιδιαίτερα τόν Πρόεδρο του Συλλόγου κ. Γιώργο Ματσαγγούρα γιά τήν τιμητική πρόταση πρός τό πρόσωπο μου νά στηρίξω επικοινωνιακά τήν δημόσια εικόνα τού Συλλόγου , φυσικά καί αποδέχθηκα μέ μεγάλη χαρά διότι μέ εμπειρία 20 καί πλέον ετών στόν χώρο τής Αθλητικής Δημοσιογραφίας έχοντας συνεργαστεί μέ αρκετούς Αθλητικούς Συλλόγους συνειδητοποίησα από τήν πρώτη στιγμή ότι γιά τόν Ιστορικό Σύλλογο τής Θήβας τόν Γ.Σ. ΗΡΑΚΛΗ αξίζει νά προσφέρω τίς γνώσεις μου καί τίς υπηρεσίες μου καί νά βάλω καί εγώ από τό μετερίζι  μου ένα λιθαράκι  στήν δεδομένη Ανοδική του πορεία στά δρώμενα τού Μπάσκετ τού τόπου μας .




ΒΟΙΩΤΙΚΟ ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ
Δημήτρης Σοβατζής
Email:sovdim@hotmail.com