Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΑΓΝΙΑΔΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΣΤΗΝ ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ

Δήλωση Παναγιώτη Αγνιάδη για το αποτέλεσμα των εκλογών

Αγαπητές φίλες και φίλοι,Οι εκλογές για την ανάδειξη αιρετών οργάνων της τοπικής και περιφερειακής αυτοδιοίκησης τελείωσαν. Ο συνδυασμός μας, «Μαζί για τη Στερεά Ελλάδα της ανάπτυξης», δεν κατάφερε τελικά να κερδίσει την έγκριση της πλειοψηφίας των πολιτών της Στερεάς Ελλάδας.Θέλω λοιπόν να συγχαρώ τον κ. Κλέαρχο Περγαντά και τον συνδυασμό του για την νίκη τους, να τους ευχηθώ καλή επιτυχία στο έργο τους και να δηλώσω ειλικρινά, ότι, με τις όποιες δυνάμεις μου, θα συνεισφέρω, με θετικό τρόπο, στις προσπάθειες για την θεμελίωση του θεσμού της περιφερειακής αυτοδιοίκησης και την επίλυση των προβλημάτων της περιφέρειας μας.Όμως, επιθυμώ από τα βάθη της καρδιάς μου να ευχαριστήσω τους συνυποψήφιους μου στο συνδυασμό «Μαζί για τη Στερεά Ελλάδα της ανάπτυξης», για την τιμή που μου έκαναν να συμπορευτούν μαζί μου και να δώσουμε από κοινού, ένα έντιμο, τελικά όμως μοναχικό, αγώνα, για την ανάδειξη των ιδεών και των προτάσεων μας. Παρά τις γνωστές εσωκομματικές αγκυλώσεις και διαφοροποιήσεις, ο πολιτικός πολιτισμός και η συντροφικότητα, που εξέπεμψαν οι συνυποψήφιοι μου αποτελούν ισχυρή παρακαταθήκη, για τον συνδυασμό μας και την περαιτέρω πορεία του.Ακόμη, θα ήθελα, για μια ακόμη φορά, να ευχαριστήσω τον Θανάση Χειμάρα για την επιλογή του, να με θέσει υποψήφιο αντιπεριφερειάρχη Βοιωτίας. Η επιλογή αυτή, ανεξάρτητα του τελικού αποτελέσματος, αποτελεί τιμή στο πρόσωπο μου αλλά και με βαρύνει με πρόσθετες ευθύνες, για μια ενεργή και εποικοδομητική παρουσία στο νέο περιφερειακό συμβούλιο.Τέλος, το πιο σημαντικό για μένα, καθώς θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συμπολίτες, που μας εμπιστεύτηκαν και στήριξαν τις υποψηφιότητες και τις προτάσεις μας.Απέναντι σε αυτούς αλλά και απέναντι σε αυτούς, που δεν μας ψήφισαν, επιθυμώ εγκάρδια να καταθέσω την δέσμευση μου, ότι θα είμαι πάντα παρών στην προσπάθεια αντιμετώπισης των δυσκολιών, που αντιμετωπίζουν οι πολίτες της Βοιωτίας και της Στερεάς Ελλάδας.Θα προσπαθήσω να είμαι δίπλα τους, στον καθημερινό τους αγώνα, για μια αξιοπρεπή διαβίωση και για ένα καλύτερο μέλλον.Δυστυχώς, η χώρα μας έχει εισέρθει σε μια περίοδο μακράς οικονομικής ύφεσης από την οποία δύσκολα θα διαφύγει.Σε αυτό το μουντό περιβάλλον η αναγκαιότητα κοινωνικής αλληλεγγύης, την οποία ολόθερμα πρεσβεύουμε, είναι όσο ποτέ απαραίτητη.
Παναγιώτης ΑγνιάδηςΠρόεδρος του Επιμελητηρίου ΒοιωτίαςΥποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ενότητας Βοιωτίας,με τον συνδυασμό «Μαζί για τη Στερεά Ελλάδα της ανάπτυξης»

Δημήτρης Σοβατζής
E-mail:sovdim@hotmail.com