Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΗΣ.....

Συμβουλές για αυτοπροστασία... απο Ελληνίδα που αναγκάζεται να ζει στην πολυτισμική κοινωνία τους..
Η παρανομία, η πείνα και η εξαθλίωση ορισμένων συνανθρώπων μας, κυρίως αλλοδαπών, έχει αυξηθεί επικίνδυνα τον τελευταίο καιρό.
Συνέπεια αυτής της κατάστασης είναι η αύξηση της βίας σε κάθε της μορφή.
Τα καθημερινά περιστατικά στις αστικές περιοχές, αλλά και στην περιφέρεια, αυξάνουν με γεωμετρική πρόοδο. Είναι τόσα, που θα χρειαζόταν ένας αστυνομικός να προστατεύει δέκα με είκοσι ανθρώπους, για να μπορεί να τους εξασφαλίσει την ποθητή ασφάλεια.
Ανέφικτη κι ουτοπική μια τέτοια απαίτηση εκ μέρους μας. Επομένως, για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε τυχόν περιστατικά, τα οποία ίσως να τύχουν στον καθένα μας, θα πρέπει να έχουμε εκ των προτέρων μελετήσει τις κινήσεις μας για κάθε μια περίπτωση χωριστά.
Επειδή δεν είμαι ειδικός, δε δικαιούμαι και να δίνω συμβουλές.
Γνωρίζω δε πολύ καλά, ότι οι συμβουλές εκνευρίζουν τους νέους αφάνταστα.
Απλώς θα σας περιγράψω το δικό μου τρόπο σωτηρίας σε πρόσφατο γεγονός.
Βρισκόμουν σε θέση παρκαρίσματος. Διαπιστώνω, πως έρχεται μηχανάκι με δυο αναβάτες. Περιμένω να περάσει η μηχανή, για να ξεκινήσω τους ελιγμούς. Αντί να περάσουν όμως, με χτυπούν στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και περιμένουν την απερίσκεπτη ανακλαστική μου κίνηση.Διαπιστώνω από τον καθρέπτη, πως έχω να αντιμετωπίσω αλλοδαπούς.
Βλέποντας, πως δεν κατεβαίνω, έρχεται ο συνοδηγός και προσπαθεί να μου ανοίξει την πόρτα. Η ασφαλισμένες πόρτες του αυτοκινήτου, πάντα το κάνω αυτό μηχανικά πια εδώ και καιρό, τον εκνεύρισαν περισσότερο. Άρχισε να χτυπά τζάμια και πόρτες με μανία. Τότε απλώς έφυγα!
Ηρωικό δε θα ήταν να κατέβω! Εξ΄άλλου λίγες μέρες αργότερα, δυο νέες κοπέλες στο Ν.Ηράκλειο, έζησαν τον ίδιο τρόμο με αλλοδαπούς, από τον οποίο γλίτωσα εγώ.
Οι επόμενες κινήσεις μου καθ΄όλα νόμιμες, υποχρεωτικές και δικαιωματικές.

E-mail:sovdim@hotmail.com