Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΕ ΝΕΟ ΠΛΟΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ - ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΕΡΙΑ !!!


ΣΧΟΛΙΟ ΕΛΛΑΣ - ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ: Η είδηση είναι ευχάριστη και σημαντική για πολλούς λόγους. Πρώτον, διότι επιτέλους θα εξυπηρετούνται οι προσκυνητές και οι μοναχοί του Αγίου Όρους στις μετακινήσεις του διά θαλάσσης από και προς όλες τις Μονές, απρόσκοπτα και οικονομικά. Δεύτερον, διότι η κατασκευή του συγκεκριμένου πλοίου - παραγγελία των 20 Μονώ του Άθω έγινε στο Πέραμα, στην ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη όπου εργάζονται Έλληνες και έχουν αναδουλειές, μιας και οι προδότες "Έλληνες" εφοπλιστές κατασκευάζουν και επισκευάζουν τα πλοία τους στο...Χονγκ - Κονγκ, αντί να προτιμήσουν τις εγχώριες μονάδες. Έτσι λοιπόν, σε αντίθεση με τους προαναφερόμενους φοροφυγάδες, οι Αγιορείτες μοναχοί ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΝ ΦΙΛΟΠΑΤΡΙΑ ΤΟΥΣ, προτιμώντας ίσως να πληρώσουν παραπάνω ένα πλοίο, δίνοντας όμως έτσι ψωμί σε πολλές ελληνικές οικογένειες!
Ακολουθεί το αναλυτικό ρεπορτάζ:

Με ένα σύγχρονο μικρό επιβατηκό πλοιάριο ενισχύεται η Ιερά Κοινότητα του Αγίου Όρους. Σήμερα το πρωί τελέσθηκε στο λιμάνι της Δάφνης ο αγιασμός για το νέο πλεούμενο που θα ενισχύσει τα δρομολόγια και τη μεταφορά προσκυνητών και αγαθών προς τις 20 ιερές μονές του Άθωνα. Τα  νέο πλοίο είχε παραγγελθεί εδώ και χρόνια στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά.

.......Το πλοίο θα δουλέψει 2 ήμέρες για της Παναγίας (28/15 Αυγούστου) από Ουρανούπολη για Δάφνη και μετά θα πάει στη γραμμή απο Ιερισσό.
 
Το «ιερό» πλοίο του Αγίου Όρους
 
Δημοσιεύτηκε 25 Μαΐου 2010
 
Σαν μάννα εξ ουρανού φάνηκε στους εργαζομένους στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος η κατασκευή ενός επιβατηγού-δρομολογικού πλοίου από τις μονές του Αγίου Όρους.
Το πλοίο, συνολικού μήκους 23,9, μέτρων κατασκευάζεται εξαρχής και ο σκοπός του είναι αφενός να διευκολύνει τους πιστούς που επιθυμούν να επισκεφθούν τις μονές, και αφετέρου να εξυπηρετεί τους μοναχούς ή ασθενείς, όταν πρέπει να μεταφερθούν από το Άγιο Όρος. Η παραγγελία προέρχεται από 20 μονές που συνεργάστηκαν, για να αποκτήσουν το δικό τους πλωτό μέσο. Δεν πρόκειται, δηλαδή, για παραγγελία της μονής Βατοπεδίου αποκλειστικά, όπως αναφέρεται σε διάφορα δημοσιεύματα.
Το πλοίο είναι εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο, που σημαίνει ότι θα είναι ελαφρύτερο, ενώ θα έχει και δύο μηχανές caterpillar 1800 ίππων, μηχανές ιδιαίτερα μεγάλες, που, σε συνδυασμό με το υλικό κατασκευής (αλουμίνιο), θα του δίνουν τη δυνατότητα να αναπτύσσει μεγάλες ταχύτητες. Θα μπορεί να μεταφέρει 120 επιβάτες, ενώ θα παρέχει και τη δυνατότητα επιβίβασης και αποβίβασης από την πλώρη, σε όσα σημεία δεν θα μπορεί να πρυμνοδετήσει. Το συνολικό κόστος του αναμένεται να ανέλθει στο 1.400.000 ευρώ.
Την κατασκευή του πλοίου έχει σχεδιάσει και επιβλέπει ο ναυπηγός κ. Δημήτρης Θυρεός και, όπως μας είπε, απαιτήθηκαν δύο χρόνια έρευνας στην περιοχή, για να μπορέσει αυτό να σχεδιαστεί βάσει των αναγκών του Αγίου Όρους.