Δευτέρα 8 Απριλίου 2019

ΑΝΔΡΕΑΣ ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΑΤΗΣ , ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΗΒΑΙΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ '' ΔΗΜΟΣ ΠΟΛΙΤΩΝ '' !!!


Τίποτα δεν είναι τυχαίο στην ζωή .Όλα γίνονται για κάποιο λόγο!

   Ως άνθρωπος και παιδί μικρασιάτικης  οικογένειας, αγωνιζόμενος από την νεαρή ηλικία για την επιβίωση, οι επιλογές μου με έκαναν να βρεθώ και να σταθώ κοντά  σε ανθρώπους της διπλανής πόρτας, υπηρετώντας για πολλά χρόνια, αρχές και αξίες.          
    Θεωρώ πώς τίμησα τους πολίτες που με έχουν τόσα χρόνια στηρίξει , διαμορφώνοντας μαζί τους,  σχέσεις εμπιστοσύνης, σεβασμού και φιλίας που δεν πρόδωσα ποτέ.
     Με την παρότρυνσή σας, αποφάσισα να συνεχίσω για ακόμα μια φορά αυτό το ταξίδι, γιατί ΠΙΣΤΕΥΩ !
 Γιατί  η αλήθεια, το δίκιο και η καλοσύνη, ακόμα και όταν κάποιοι  τις ποδοπατούν οφείλουν πάντα να νικούν. Το άδικο δεν διαρκεί ποτέ πολύ.
   Για αυτό .στην πορεία μου αυτή, προχωράω με σταθερά και τολμηρά βήματα, με ανθρώπους που έχουν διάθεση προσφοράς και δημιουργίας
   Βιώνοντας τα καθημερινά προβλήματα και τις ανάγκες των συνδημοτών μου, για εννέα ολόκληρα χρόνια,  μοχθήσαμε για το κοινό καλό, με την πίστη, πως με σκληρή δουλειά , μπορούμε να καταφέρουμε πολλά.
      Μπορεί κάποιοι να είναι λιγότερο ευχαριστημένοι. Δεν υπάρχει συνταγή να είναι κανείς αρεστός σε όλους!
    Προσπαθώ  όλα αυτά  τα  χρόνια 
  -να είμαι αντάξιος της εμπιστοσύνης σας, δίνοντας το στίγμα της μάχης με την καθημερινότητα, μαζί με τους συνεργάτες μου
  -να εργαστώ με μεράκι και φιλότιμο, σαν Ανδρέας αλλά και σαν άμισθος Αντιδήμαρχος, με πάθος και ειλικρίνεια απέναντι σας, για κάθε ουσιαστικό αποτέλεσμα.
     Εσείς που πάντα βρίσκετε ανοιχτή την πόρτα του γραφείου μου, χωρίς ωράριο, ξέρετε πολύ καλά, κατά πόσο  είμαι κοντά στα  ζητήματα που καλούμαι  να αντιμετωπίσω καθημερινά.
Και όταν μιλάμε για λύσεις, ξεπερνάμε τις δυσκολίες και τα εμπόδια της γραφειοκρατίας.
     Με τα θετικά και τα λάθη μας! Εξάλλου  όποιος δουλεύει  το εισπράττει και αυτό. Όποιος δεν κάνει τίποτα, περνάει αλώβητος …
    Σπουδαία λέξη η ανωτερότητα! Το νόημα της, ακόμα σπουδαιότερο! Απαιτεί μεγάλο ήθος και κουράγιο, αλλά χαρίζει το πιο γαλήνιο αίσθημα. Το να ξέρεις πως έχεις κάνει το ΣΩΣΤΌ…
    Η εκλογή μου το 2006 και η επανεκλογή μου  στις αναμετρήσεις του 2010 και του 2014, απλά επιβεβαιώνει και επιβραβεύει την σχέση αγάπης και εμπιστοσύνης που έχουμε κτίσει  όλα αυτά τα χρόνια.
    Για αυτούς τους λόγους σας ευχαριστώ όλους από καρδιάς, που μου δίνετε  δύναμη  να μπορώ να προσφέρω  στο κοινωνικό σύνολο και  εκεί που υπάρχει ανάγκη.
     Για αυτό, όφειλα να αποδεχθώ την πρόταση του υποψηφίου Δημάρχου κ. Γιώργου  Αναστασίου για την συμμετοχή μου στον συνδυασμό  ΔΗΜΟΣ  ΠΟΛΙΤΩΝ   και θέτω την υποψηφιότητα μου στις επερχόμενες  Δημοτικές εκλογές.
  Εύχομαι σε όλους τους συνυποψηφίους μου, καλό αγώνα ,με αξιοπρέπεια, και καλή επιτυχία!
     Για εσάς  που με γνωρίζετε καλά, αλλά και για εσάς που με γνωρίζετε λιγότερο (και επειδή το παρελθόν καθορίζει το μέλλον) ,σας παραθέτω το Βιογραφικό μου

<<  Γεννήθηκα και κατοικώ μόνιμα στην Θήβα
Είμαι Απόφοιτος της Δημόσιας Τεχνικής Σχολής, εργοδηγών μηχανολόγων.
     Υπηρέτησα την πατρίδα, επί 28 μήνες, στο Σώμα Ειδικών Δυνάμεων, ως καταδρομέας και εκπαιδευτής αλεξιπτωτιστών, και απολύθηκα, ως αλεξιπτωτιστής ελευθέρας πτώσεως.
 
      Εργάστηκα  στον ιδιωτικό τομέα και στο Υπουργείο Γεωργίας, και από το 1984  δημόσιος υπάλληλος στο Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών, ως τεχνικός μηχανολόγος με Α βαθμό .
     Την περίοδο 2007-2010 διετέλεσα Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Θηβαίων, συμμετέχοντας ενεργά και προσφέροντας ως:
Μέλος της Δημαρχιακής Επιτροπής ,
Μέλος του Δ.Σ. του Πνευματικού Κέντρου Θηβών
Μέλος του Δ.Σ. του ΚΑΠΗ
Μέλος του Δ.Σ. της ΔΗ.Κ.Ε.Θ
Μέλος του Δ.Σ. του Δ.Ο.Θ.
      Στις Αυτοδιοικητικές εκλογές του 2010 εκλέχτηκα Δημοτικός Σύμβουλος ενώ από 01/01/2011 με απόφαση του Δημάρχου Θηβαίων ασκώ τα καθήκοντα του Αντιδημάρχου Θηβαίων με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
    Λειτουργία και  συντονισμό των υπηρεσιών
- της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών,
-της Διεύθυνσης Υπηρεσίας Δόμησης, 
-της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος – Πρασίνου
-του Αυτοτελούς Τμήματος Δημοτικής Αστυνομίας
-του Γραφείου Αδειοδοτήσεων, Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων και Προστασίας του Καταναλωτή του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης.
-του Γραφείου Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας των Φύλων του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού.

     Επίσης είμαι υπεύθυνος  για
     Την συνεργασία με τους Προέδρους των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
     Τη  σωστή λειτουργία των συνεργείων του δήμου Θήβας,
     Την υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου Θήβας, μέχρι και το 2016.
     Την τέλεση πολιτικών γάμων της Δημοτικής Ενότητας Θήβας.
Αναπληρωτής δημάρχου,σε κάθε αναγκαία περίπτωση.
      Κατά την διάρκεια της θητείας μου έχω διατελέσει  καθήκοντα ως,
Πρόεδρος τριμελούς επιτροπής χορήγησης βεβαιώσεων παραγωγών των λαϊκών αγορών- και προϊόντων βιολογικής γεωργίας και θέματα λειτουργίας λαϊκής αγοράς.
Πρόεδρος επιτροπής εμποροπανήγυρης Θήβας.
Πρόεδρος επιτροπής Πολιτικής Προστασίας.
Πρόεδρος της επιτροπής Ποιότητας ζωής.
     Στο Δ.Σ. της  Περιφερειακής  Ενότητας  Δήμων της  Στερεάς Ελλάδας,εκλέχτηκα ως  μέλος και στις δυο αναμετρήσεις ,του 2011,και  του 2014,όπου συμμετέχω ενεργά.
    Από το 2015,ορίστηκα και από την Κεντρική Ένωση Δήμων,μέλος της Επιτροπής Αγροτικής Ανάπτυξης.
   Η αγάπη μου για τον αθλητισμό είναι γνωστή, πάντα με διάθεση προσφοράς ,όπως  και οι άριστες σχέσεις μου με όλα τα αθλητικά σωματεία και συλλόγους της περιοχής.>>
                                                               Ανδρέας Χατζησταμάτης
                                                               Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος  του  Δήμου Θηβαίων