Κυριακή 24 Απριλίου 2022

ΜΕ ΛΑΜΠΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΙΕΡΟΠΡΕΠΕΙΑ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΜΑΡΙΟΥΠΟΛΕΩΣ ΠΡΟΕΞΑΡΧΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ Κ.Κ.ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ !!!

 

ΜΕ ΛΑΜΠΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΙΕΡΟΠΡΕΠΕΙΑ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΜΑΡΙΟΥΠΟΛΕΩΣ ΠΡΟΕΞΑΡΧΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ Κ.Κ.ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ
Христос Воскрес! Слава Ісусу Христу! Слава Україні! Слава Греції!



Αναφωνώντας Όλοι μαζί το Χριστός Ανέστη! Με Πρώτον τον Πατέρα και Ποιμενάρχη μας Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μαριουπόλεως και Θεοδοσίας κ.κ.Χρυσόστομο Τελέστηκε η Ακολουθία της Αναστάσεως στην Ιερά μας Μητρόπολη, μετά την Τελετή της Αναστάσεως Ο Δεσπότης μας Απευθύνθηκε στο Πλήθος των Πιστών Λέγοντας τους: Αγαπητοί μου Αδελφοί Χριστός Ανέστη !!! Το Ανέσπερο Φώς του Αναστάντος Χριστού να Φωτίζει την Ψυχή τον Νού και την Καρδιά Όλων μας! ΣΑΣ ΕΎΧΟΜΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΕΙΡΗΝΗ ΕΙΡΗΝΗ ΑΓΑΠΗ ΥΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΑΚΛΟΝΗΤΗ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΑΝΑΣΤΑΝΤΑ ΚΥΡΙΟ ΚΑΙ ΘΕΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ .Η Σκέψη μου και η Καρδιά μου Βρίσκεται στην Αγαπημένη μου Ουκρανία και στην Έδρα της Μητροπόλεως μου την Μαρτυρική Μαριούπολη Πονάει η Ψυχή μου αλλά Ο Αναστάς Χριστός μου Δίνει Ελπίδα και Κουράγιο διότι ναι μεν είμαι Έλληνας στην Καταγωγή αλλά είμαι Ουκρανός Επίσκοπος και Μητροπολίτης η Καρδιά μου χτυπάει Ελληνικά και Ουκρανικά και Προσεύχομαι με όλη την Δύναμη της ψυχής μου να σταματήσει και να τερματιστεί Άμεσα Ο Πόλεμος που έχει δημιουργήσει Τόσα άδικα Αθώα Θύματα Που έπεσαν Υπερασπιζόμενοι την Πατρίδα τους και την Ανθρώπινη Αξιοπρέπεια τους και Ελευθερία τους αλλά και για τους Εκατομμύρια Δοκιμαζόμενους Αδελφούς μας που μέσα στην απίστευτη δίνη του πολέμου Προσπαθούν να Επιβιώσουν από τα πυρά του εισβολέα. Ποτέ ένας Πόλεμος δεν είναι καλός για κανέναν και εύχομαι ποτέ να μην ζήσετε αυτό που ζουν στην Ουκρανία τα αδέλφια μας που απο την μία στιγμή στην άλλη Άνθρωποι Νοικοκύρηδες με Αξιοπρέπεια με τις Δουλειές τους με την Δημιουργικότητα τους ο καθένας στην ζωή του με την Προκοπή τους με τους κόπους μιας ζωής ολόκληρης με την Ελευθερία τους και με Τόσα άλλα αγαθά που χαρίζει Ο Θεός στον Άνθρωπο Ξαφνικά σε λίγα λεπτά άλλοι Βρέθηκαν Θαμμένοι σε Ομαδικούς Τάφους άλλοι Βρέθηκαν στα Υπόγεια Καταφύγια κρυμμένοι για να γλιτώσουν από τα πυρά του εισβολέα άλλοι Προσπαθούν να βρουν τρόπο να φύγουν από τα σπίτια τους και τις περιουσίες τους άλλοι ψάχνουν για λίγο νερό άλλοι για λίγο φαγητό άλλοι ψάχνουν να βρουν τα παιδιά τους αλλά και μικρά παιδάκια κλαίγοντας ψάχνουν να βρουν τον μπαμπά και την μαμά τους μέσα στα συντρίμμια του Αδίστακτου Πολέμου γι'αυτό Αδελφοί μου Ας Προσευχηθούμε Όλοι μαζί για την Άμεση Κατάπαυση του Πυρός και για την Ειρήνη και Καταλαγή σε Όλον τον Κόσμο.
Χριστός Ανέστη ! Δόξα στον Ιησού Χριστό ! Δόξα στην Ουκρανία ! Δόξα στην Ελλάδα
Христос Воскрес! Слава Ісусу Христу! Слава Україні! Слава Греції!
ΜΕ ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΕΣ ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+Ο ΜΑΡΙΟΥΠΟΛΕΩΣ ΚΑΙ ΘΕΟΔΟΣΙΑΣ
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
ΠΑΣΧΑ 2022