Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

ΒΙΝΤΕΟ - ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ: ΕΔΩ ΠΡΟΣΕΥΧΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ Ο ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ !!!


Ένα αποκαλυπτικό οδοιπορικό στα μέρη όπου έζησε, έδρασε και προσευχόταν ο θρυλικός Γέρος του Μωριά, Θεόδωρος Κολοκοτρώνης:


Το HELLAS-ORTHODOXY και ο Δημήτρης Σωτηρόπουλος ταξίδεψαν μέχρι την ορεινή Αρκαδία και το Λιμποβίτσι, όπου βρίσκονται τα περίφημα "κολοκοτρωνέϊκα λημέρια", τόπος συνάθροισης και δράσης των αρματωλών που δοξάστηκαν στο πεδίο της μάχης, ελευθερώνοντας την Ελλάδα από αιώνες τουρκικής σκλαβιάς! 
Μετά από μια περιήγηση στο σπίτι του Κολοκοτρώνη, κατευθυνόμαστε προς το Χρυσοβίτσι, όπου υπάρχει η εκκλησία της Κοιμήσεως της Θεοτόκου. Εκεί ο Αρχιστράτηγος του Απελευθερωτικού Αγώνα, όπως αναφέρει στα Απομνημονεύματά του, προσευχόταν για να πάρουν δύναμη οι Έλληνες. Λέει χαρακτηριστικά: 
«Έκατσα που εσκαπέτισαν με τα μπαϊράκια τους απεκατέβηκα κάτω. Ήταν μιά εκκλησία εις τον δρόμον, η Παναγία στο Χρυσοβίτσι, και το καθησιό μου ήτο όπου έκλαιγα την Ελλάς...Σίμωσα, έδεσα το άλογό μου σ' ένα δένδρο, μπήκα μέσα και γονάτισα. Παναγία μου είπα από τα βάθη της καρδιάς μου και τα μάτια μου δάκρυσαν. Παναγία μου βοήθησε και τούτη τη φορά τους Έλληνες να ψυχωθούν. Έκανα το Σταυρό μου, ασπάσθηκα την εικόνα της, βγήκα από το εκκλησάκι, πήδηξα στο άλογό μου και έφυγα. Σε λίγο μπροστά μου ξεπετάγονταν οχτώ αρματωμένοι, ο εξάδελφός μου ο Αντώνης Κολοκοτρώνης και επτά ανήψια του. - Κανείς δεν είναι στην Πιάνα, μου είπε ο Αντώνης. Ούτε στην Αλωνίσταινα. Είναι φευγάτοι. - Ας μη είναι κανείς αποκρίθηκα. Ο τόπος σε λίγο θα γιομίση παλληκάρια...Ο Θεός υπέγραψε την λευτεριά της Ελλάδος και δεν θα πάρη πίσω την υπογραφή του». 
Η πίστη και η φιλοπατρία του Κολοκοτρώνη, όπως και των άλλων αγωνιστών του 1821, ήταν τα στοιχεία που στάθηκαν καθοριστικά για την λευτεριά του Έθνους μας: Κι επειδή τελευταία μερικοί κάνουν πως τα...ξεχνούν, τους τα υπενθυμίζουμε με αδιάψευστα ντοκουμέντα όπως αυτό το βίντεο, από τα μέρη όπου ζήταγε την βοήθεια της Υπεραγίας Θεοτόκου ο μεγάλος Κολοκοτρώνης!