Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟ '' ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ '' ???

Κρέμασε τα παπούτσια του ο Ρονάλντο..


Ο Ρονάλντο έχοντας στο πλευρό του τους δύο γιους του και με δάκρυα στα μάτια ανακοίνωσε το τέλος της επαγγελματικής του καριέρας. Το "Φαινόμενο" αποκάλυψε ότι τα τελευταία χρόνια έπασχε από υποθυροειδισμό. Ένας από τους κορυφαίους ποδοσφαιριστές όλων των εποχών και ... πρώτος σκόρερ των Μουντιάλ σταματάει οριστικά το ποδόσφαιρο.

Στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο 34χρονος βραζιλιάνος εξήγησε τους λόγους που έλαβε την απόφαση:

"Αποφάσισα να τελειώσω την επαγγελματική μου καριέρα. Και μπορώ να πω ότι η σταδιοδρομία μου στα γήπεδα ήταν πολύ όμορφη και συναρπαστική. Έζησα πολλές νίκες, πολλές ήττες, έκανα πολλούς φίλους. Δεν θυμάμαι να έχω κάποιον εχθρό.

Πριν από τέσσερα χρόνια, όταν αγωνιζόμουν στη Μίλαν, διαπιστώθηκε πως πάσχω από υποθυροειδισμό, κάτι που είχε σαν συνέπεια ο μεταβολισμός μου να μη λειτουργεί καλά και να αυξάνεται εύκολα το βάρος μου. Για να καταπολεμήσω το πρόβλημα θα μπορούσα να έπαιρνα κάποια χάπια, αλλά επρόκειτο για ουσίες που στο χώρο του ποδοσφαίρου είναι απαγορευμένες. Ίσως κάποιοι από αυτούς που κορόιδευαν το βάρος μου και το σχολίαζαν αρνητικά να έχουν μετανιώσει τώρα που μαθαίνουν αυτό το πράγμα. Δεν πειράζει, εγώ δεν κρατώ κακία. Επιτρέψτε μου όμως να κάνω αυτή την αποκάλυψη στο φινάλε της καριέρας μου.

Όλοι ξέρουν το ιστορικό μου με σοβαρούς τραυματισμούς. Τα τελευταία δύο χρόνια είχα συνέχεια μυϊκά προβλήματα και έφτασα σε σημείο να ανυπομονώ για το τέλος της καριέρας μου. Θέλω να ευχαριστήσω όλες τις ομάδες στις οποίες αγωνίστηκα, όλους τους συμπαίκτες μου, τους προπονητές και τους φιλάθλους. Ευχαριστώ επίσης την οικογένειά μου κι όσους μου άσκησαν κριτική βοηθώντας με αυτή. Ιδιαίτερα όσους φιλάθλους με επευφημούσαν, ευχήθηκαν κι έκλαψαν για μένα όταν τραυματίστηκα."

Πηγή: Το "Φαινόμενο" λύγισε και έβαλε τέλος στην καριέρα του ~ Kontra